مدت زمان لازم برای خواندن این مطلب: 5 دقیقه

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 رای)

Loading...

معرفی انواع برنامه‌های فشرده تخصصی تن‌ورز

انواع برنامه‌های فشرده تخصصی تن‌ورز جزو برنامه‌های خاص تن‌ورز هست که با هدف تحقق یکسری اهداف تناسب اندام در یک زمان کوتاه و به صورت کاملا تخصصی طراحی شده است که در مدت 4 الی 6 هفته با تمرکز و جدیت می‌توانید به هدف مورد نظر خود برسید. این برنامه‌ها توسط مربیان تن‌ورز و بر پایه تجارب چند ساله  طراحی شده است.

برنامه‌های فشرده تخصصی تن‌ورز شامل برنامه فشرده بدنسازی بانوان، برنامه فشرده افزایش حجم بازو، برنامه فشرده عضلات شکم و پهلو، برنامه فشرده ساق پا و ساعد،‌ برنامه فشرده سرشانه و کول، برنامه فشرده بدن تابستانی و .. . می‌باشد.

 

جدول راهنمای برنامه‌های فشرده تن‌ورز

انواع برنامه‌های فشرده تخصصی تن‌ورز مناسب چه افرادی است؟

 

برنامه فشرده بدنسازی بانوان در 6 هفته

معرفی برنامه فشرده بدنسازی بانوان

یک برنامه فشرده تخصصی و متناسب با ساخت و سازهای بدن زنانه طراحی شده است. از آنجایی که جذابیت ظاهری برای خانم‌ها خیلی مهم و پر اهمیت است، این برنامه فشرده، مناسب برای خانم‌ها و خصوصا زنانی که تمایل دارند در سریع‌ترین زمان ممکن به تناسب اندام جذاب و زیبا دسترسی یابند. این برنامه روی کاهش درصد چربی و شکل‌دهی فرم استاندارد و جذاب بدن متمرکز است.

برنامه فشرده بدن تابستانی در 6 هفته

معرفی برنامه فشرده بدن تابستانی در 6 هفته

یکی از انواع برنامه‌های فشرده تخصصی تن‌ورز است که مناسب افراد و خصوصا جوان‌هایی است که تمایل به داشتن یک بدن خوش فرم و جذاب ورزشی برای یک استایل ساحلی یا اصطلاحا بدن تابستانی دارند. این برنامه روی افزایش حجم عضلات بدن و عضله‌سازی مترکز می‌باشد.

برنامه فشرده عضلات سینه در 4 هفته

 یک برنامه فشرده تخصصی افزایش حجم سینه در 4 هفته می‌باشد. این برنامه فشرده مختص افرادی است که تمایل دارند در سریع‌ترین زمان، بالا تنه با فرم بدنی جذاب و سینه‌ای فراخ داشته باشند و این موضوع به آن‌ها اعتماد بنفس می‌دهد.

برنامه فشرده عضلات شکم و پهلو در 4 هفته

معرفی برنامه فشرده عضلات شکم و پهلو

جزو برنامه‌های فشرده تخصصی تن‌ورز است که طرفداران بسیاری دارد. این برنامه فشرده ورزشی به شما این امکان را می‌دهد که در مدت زمان کوتاه و  4 هفته‌ای، چربی‌های اضافه اطراف شکم و پهلو را بسوزانید و از دیدن شکم عضلانی و سیکس‌پک خود لذت ببرید.

شما با برنامه فشرده شکم و پهلو در 4 هفته، علاوه بر اینکه یک ظاهر ایده‌آل و جذاب خواهید داشت، یک قدم مهم به سمت سلامتی هم برداشته‌اید.

برنامه فشرده افزایش حجم بازو در 4 هفته

 یکی از انواع برنامه‌های فشرده تخصصی تن‌ورز است که مناسب افرادی است که از داشتن بازوان لاغر خود ناراضی‌اند. و یا  به‌خاطر عضلات آویزان و چربی‌های اضافه در بازو اعتماد به‌نفس خود را از دست داده‌اند. این برنامه این امکان را به فرد می‌دهد تا در سریعترین زمان ممکن به بازو‌های خوش فرم با عضلات سفت و برجسته کافی برسند.

برنامه فشرده عضلات پا

معرفی برنامه فشرده عضلات پا

یک برنامه فشرده تخصصی است که بر روی فرم دهی عضلات ران و ساق پا تاثیر گذار است. این برنامه فشرده مناسب افرادی است که تمایل به افزایش حجم دهی و فرم دهی به عضلات ران پا و پشت ران دارند. این برنامه در قالب دو برنامه مجزا یکی روی عضلات ران و دیگری به صورت فشرده روی ساق پا طراحی شده است.

برنامه فشرده ساق پا مناسب برای افرادیست که به تناسب و زیبایی اندام خود خیلی اهمیت می‌دهند و به دنبال ساق‌های ورزیده و عضله‌ای هستند.

 

راز موفقیت در اجرای درست این برنامه‌ها چیست؟

آنچه که رسیدن به هدف و تناسب اندام را با انواع برنامه‌های فشرده تخصصی تن‌ورز محق می‌کند، نظم در اجرا، انجام درست حرکات، ادامه دادن تمرینات، داشتن رژیم غذایی مناسب، خواب مناسب و مصرف اب کافی می‌باشد.

چگونه برنامه‌های فشرده تخصصی  تن‌ورز را سفارش دهیم؟

 برای سفارش انواع برنامه‌های فشرده تخصصی تن‌ورز، فقط کافیست به اینترنت دسترسی داشته باشید و وارد سایت تن‌ورز بشید. از قسمت برنامه‌های فشرده تخصصی، برنامه مورد نظر را انتخاب و وارد روند سفارش و خرید خواهید شد. اگر نیاز به اطلاعات بیشتری دارید، می‌توانید با وارد شدن در لینک هر برنامه فشرده، به اطلاعات تکمیلی آن دسترسی یابید. ضمن آن‌که می‌توانید از لینک زیر نیز استفاده کنید.

در صورت تمایل می‌توانید از سایر برنامه‌های تخصصی تن‌ورز در حوزه بدنسازی و تناسب اندام نیز بهره ببرید:

برنامه اختصاصی بدنسازی زیر نظر مربی

برنامه اختصاصی رژیم غذایی

برنامه اختصاصی مکمل ورزشی

برنامه فشرده بدنسازی بانوان در 6 هفته

برنامه فشرده عضلات سینه در 4 هفته

برنامه فشرده عضلات پا در 4 هفته

برنامه فشرده عضلات شکم و پهلو – سیکس پک در 4 هفته

برنامه فشرده افزایش حجم بازو در 4 هفته

برنامه فشرده بدن تابستانی در 4 هفته

برنامه مقدماتی تمرین در منزل  

 برنامه نیمه‌حرفه‌ای تمرین در منزل 

 برنامه پیشرفته تمرین در منزل

برنامه تمرین در محل کار

تالیف:

واحد تولید محتوای تن‌ورز

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید.