معرفی برنامه افزایش استقامت عضلات پا

برنامه افزایش استقامت عضلات پا برای درگیری کل عضلات پا و افزایش استقامت آن توسط مربیان تن‌ورز طراحی شده است. تمرینات افزایش استقامت عضلات پا شامل دو برنامه تخصصی EQ1 و EQ2 بوده و مجموعاً 12 حرکت تخصصی دارد. این برنامه در هر جلسه تمرین تنها به 60 دقیقه از زمان نیاز دارد. جهت آشنایی بیشتر با این برنامه آنلاین در تن‌ورز  با ما همراه باشید.

برنامه تمرین افزایش استقامت پا در تن‌ورز مناسب چه افرادی است؟

ممکن است هدف شما از انجام تمرینات بدنسازی علاوه بر تناسب‌اندام، افزایش استقامت عضلات باشد. در این صورت برنامه تمرینی افزایش استقامت عضلات پا به شما را پیشنهاد می‌کنیم. این برنامه یک برای افراد حرفه‌ای است و نیاز به تجهیزات باشگاهی دارد.

معرفی برنامه تمرین آنلاین افزایش استقامت پا

یکی از مزایای برنامه تمرینات استقامتی در تن ورز، درگیری کل عضلات پا شامل سرینی (باسن)، پشت پا (همسترینگ)، چهار سر ران و… است. این برنامه شامل دو برنامه تخصصی EQ1 و EQ2 می‌باشد. هرکدام از این برنامه‌ها دارای 6 حرکت تخصصی است و مجموعاً 12 حرکت را شامل می‌شوند.

برنامه افزایش استقامت عضلانی برای دو روز تمرین در هفته و برای مدت یک ماه طراحی شده است. پیشنهاد می‌کنیم تمرینات استقامتی را در دو روز با فاصله از هم هم‌چون شنبه و سه‌شنبه انجام دهید. بدین ترتیب ریکاوری عضلات و کارآیی تمرینات شما افزایش می‌یابد. تمرینات افزایش استقامت پا تنها به یک ساعت زمان احتیاج دارد. برای دریافت برنامه آنلاین بدنسازی، فرم انتهای صفحه را به صورت کامل و دقیق تکمیل نمایید. پس از آن امکان دانلود برنامه برای شما فراهم می‌شود.

جدول برنامه افزایش استقامت عضلات پا

برای رسیدن به افزایش استقامت، انجام تمرینات بدنسازی به تنهایی کافی نیست. بلکه لازم است تا در کنار آن حتماً از رژیم غذایی غنی و کامل بهره‌مند شوید. یک برنامه غذایی کامل شامل تمام درشت مغذی‌ها و ریزمغذی‌ها است. شما می‌توانید برای دریافت رژیم غذایی اختصاصی خود از مربیان تن‌ورز کمک بگیرید.

برای دریافت برنامه غذایی تخصصی خود از مربیان تن ورز کلیک کنید.

جمع‌بندی

برنامه تمرین پا به‌منظور افزایش استقامت تمامی عضلات پا از جمله سرینی، همسترینگ و… طراحی شده است. این برنامه تمرین آنلاین به 60 دقیقه زمان در باشگاه نیاز دارد. همچنین این برنامه مناسب تمام ورزشکاران آقا و خانم است. این تمرینات افزایش استقامت ویژه دو روز تمرین در هفته و به مدت یک ماه می‌باشد.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 رای)

Loading...


N:1680


در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید.