معرفی برنامه افزایش استقامت کل بدن

برنامه افزایش استقامت کل بدن به منظور افزایش استقامت عضلانی ورزشکاران، توسط مربیان تن‌ورز طراحی شده است. مدت زمان انجام تمرینات افزایش استقامت کل بدن، دو روز در هفته و برای مدت یک ماه می‌باشد. هم‌چنین انجام این تمرینات تنها به 70 دقیقه زمان نیاز دارد. توجه داشته باشید که نباید حرکات را جابه‌جا یا حذف کنید. دقیقاً خود برنامه را اجرا نمایید.

برای آشنایی بیشتر با برنامه افزایش استقامت تمام بدن در تن ورز ادامه مطلب را مطالعه فرمایید.

برنامه افزایش استقامت فول بادی مناسب چه افرادی است؟

این برنامه تمرین افزایش استقامت مناسب ورزشکارانی است که با هدف افزایش استقامت عضلانی تمرین می‌کنند. هم‌چنین لازم به ذکر است که این برنامه تمرین آنلاین افزایش استقامت به تجهیزات باشگاهی دارد.

معرفی برنامه آنلاین افزایش استقامت کل بدن تن‌ورز

تمرینات افزایش استقامت کل بدن، تمام عضلات را به خوبی درگیر می‌کنند. به همین منظور این برنامه شامل دو برنامه PE1 و  PE2 است و هر کدام به ترتیب 13 و 14 حرکت متفاوت را شامل می‌شوند.

جدول برنامه افزایش استقامت کل بدن

تن‌ورز پیشنهاد می‌کند تمرینات را دو روز در هفته و با فاصله از هم مانند روزهای شنبه و سه‌شنبه انجام دهید. بدین ترتیب ریکاوری عضلات به خوبی صورت می‌گیرد. تمرینات افزایش استقامت عضلانی در هر جلسه تنها به 70 دقیقه زمان نیاز دارد.

برای دریافت برنامه آنلاین بدنسازی کافی است فرم انتهای صفحه را به صورت کامل و دقیق پر کنید. پس از آن امکان دانلود برنامه برای شما فراهم می‌شود.

انجام تمرینات بدنسازی تنها قسمتی از مسیر است و برنامه غذایی اصولی و غنی، سهم بزرگی را ایفا می‌کند. در نتیجه حتماً در کنار برنامه تمرینی خود، رژیم غذایی مناسب و ریکاوری کافی داشته باشید.

برای دریافت برنامه غذایی تخصصی از مربیان تن‌ورز کلیک کنید.

جمع‌بندی

برنامه افزایش استقامت کل بدن با هدف بهبود استقامت تمام عضلات بدن طراحی شده است. این برنامه را برای دو روز در هفته و به مدت یک‌ماه انجام دهید. بهتر است یک برنامه تمرینی را به مدت 4 هفته اجرا کنید و سپس آن را تغییر دهید. با این روش از سازگاری عضلات با تمرینات و افت بازدهی جلوگیری می‌کنید. تمرینات افزایش استقامت کل بدن به 70 دقیقه زمان در هر جلسه تمرینی و تجهیزات باشگاهی نیاز دارد.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 رای)

Loading...


N:1679


در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید.