برنامه عمومی تمرین در منزلبرنامه عمومی تمرین در منزل شامل آن دسته از برنامه تمرینات تناسب اندام می‌باشد که هدف آن سلامت عمومی بدن است. معرفی برنامه‌ عمومی ورزش در منزل یا General Workout  یک پیشنهاد عالی به تمام افرادی است که در هر شرایط و موقعیتی ورزش کردن را دوست دارند و به سلامتی و تناسب اندام خود اهمیت می‌دهند.

اگر به هر دلیلی موقعیت مراجعه به باشگاه‌های ورزشی را ندارید؛ برنامه‌های عمومی تمرین در منزل تن‌ورز را به عنوان یکی از بارزترین و بهترین برنامه‌ عمومی تمرین در خانه به شما معرفی می‌کنیم.

معرفی کلی برنامه عمومی تمرین در منزل تن‌ورز

  • این برنامه‌های تمرینی در سه سطح G1، G2، G3 تعریف شده‌اند. هر سطح نیاز به 3 هفته زمان دارد.
  • هر سطح برنامه شامل دو جلسه تمرین در هفته می‌باشد. اگر تمایل داشتید می‌توانید در 3 جلسه نیز تکرار کنید. بنابراین برنامه عمومی تمرین در منزل شامل 18 جلسه تمرین در مدت 9 هفته می‌باشد.
  • این برنامه نیاز به هیچ وسیله ورزشی ندارد.
  • بدون نیاز به امادگی بدنی و حتی به صورت گروهی و خانوادگی و بدون طبقه‌بندی سنی و جنسی می‌توانید انجام دهید.
  • این برنامه روی سلامت عمومی بدن متمرکز هست.

کلیات برنامه

تعداد سطوح: 3 سطح G1, G2 و G3

طول برنامه: 9 هفته – هر سطح 3 هفته

تعداد جلسات: هر هفته 2 جلسه و در مجموع 6 جلسه تمرین برای هر سطح و در کل 18 جلسه تمرین

مدت زمان هر جلسه: حدود 30 الی 40 دقیقه

 

جدول راهنمای انتخاب برنامه عمومی تمرین در منزل

برنامه‌های عمومی تمرین در منزلتمرکز برنامه: تمرینات تناسب اندام با هدف سلامت عمومی بدن و ایجاد آمادگی لازم

ارزش برنامه: هر سه سطح برنامه رایگان می‌باشد

جهت سفارش برنامه فرم روبرو را فشار دهید.

 

جهت آشنایی بیشتر با برنامه عمومی تمرین در منزل تن‌ورز با ما همراه باشید.

برنامه‌ عمومی تمرین در منزل یاWork Out  General

برنامه‌های عمومی تمرین در منزل مجموعه‌ای از حرکات و تمرینات ورزشی ساده‌ است که بدون نیاز به مهارت خاصی و در هر مکانی به خصوص در منزل به راحتی قابل اجراست. این تمرینات شامل تمرینات ساده و همگانی ورزشی است که کلیه افراد در هر سطح ورزشی می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌توانند آن‌ها را انجام دهند و پرطرفدارترین و عمومی‌ترین برنامه تمرین تناسب اندام در منزل است.

تمرین عمومی در منزلتمرکز اصلی حرکات همگانی و عمومی، حفظ سلامت عمومی بدن، تندرستی و تناسب اندام فرد می‌باشد. اگر حرکات را طبق روال برنامه عمومی تمرین در منزل تن‌ورز انجام دهید، کاهش وزن و تناسب اندام را می‌توانید تجربه کنید.

مهم‌ترین مزیت تمرینات عمومی این است که به هیچ نوع ابزار و تجهیزاتی نیاز ندارند و کم هزینه‌ترین نوع تمرینات ورزشی محسوب می‌شود. همچنین افراد از هر قشری با هر سنی و هر سطح تمرینی می‌توانند از این سری برنامه‌ همگانی تمرین در منزل استفاده کنند.

حتی اگر تا به حال ورزش نکرده‌اید، تمرین عمومی در منزل کاملا مناسب شماست. زیرا بدن شما را برای شروع حرکات متفاوت ورزشی در سطوح بالاتر ( برنامه تمرین مقدماتی در منزل، برنامه تمرین نیمه‌حرفه‌ای در منزل و برنامه تمرین پیشرفته در منزل) آماده خواهد کرد.

برنامه عمومی تمرین در منزل را می‌توانید به صورت فردی و یا گروهی و به همراه سایر اعضای خانواده یا دوستان در منزل اجرا کنید.

برنامه عمومی تمرین در خانهبرنامه‌ عمومی تمرین در منزل شامل چه حرکاتی می شود؟

 

برنامه‌ تمرین در منزل سطح عمومی شامل حرکاتی است که بدون نیاز به ابزار ورزشی، کل بدن را درگیر و آماده می‌کند. ضربان قلب را تندتر و تنفس را منظم‌تر می‌کند. در واقع تمرین عمومی در منزل، آمادگی جسمانی فرد را تقویت کرده و بالا می‌برد. سرعت جریان خون افزایش می‌یابد و فرد احساس انرژی بیشتری می‌کند.

نوع حرکات در این برنامه، استقامتی است و عضلات با وزن وارد شده از طرف بدن درگیر خواهند بود. برای مثال یک برنامه‌ عمومی تمرین در منزل به شرح زیر خواهد بود:

نام حرکت:   شنا روی سطح شیب‌دار

تعداد حرکت: 10*3

توضیح حرکت:

دست‌ها را بر روی یک سطح بلند مانند میز قرار دهید. فاصله دست‌ها باید بیشتر از عرض شانه باشد.

پاها را بر روی زمین و عقب‌تر از سطح بلند قرار دهید. حال با کمک عضلات دست و سینه به سمت

سطح نزدیک شوید و یک حرکت شنا را انجام دهید و مجددا به حالت اول بازگردید.

تمرین عمومی در خانه

 

برنامه تمرین عمومی در خانه رژیم غذایی خاصی را دنبال نمی‌کند و محدودیت خاصی ندارد. به خاطر تحرک پذیری بالا، هورمون اندروفین یا هورمون حس خوب در بدن ترشح می‌شود و فرد تحت تاثیر این هورمون احساس سرحالی پیدا می‌کند. همچنین در یک بررسی جدید آشکار شد که این تاثیر تا حدود زیادی به شدت ورزش کردن نیز بستگی دارد.

برنامه‌ تمرین عمومی در منزل برای چه افرادی مناسب است؟

بزرگترین حسن برنامه‌ عمومی تمرین در خانه این است که افراد در هر سن و با هر تجربه ورزشی مختصری که داشته‌اند، می‌توانند از این برنامه تمرینات تناسب اندام استفاده کنند. هدف اصلی این برنامه حفظ سلامت عمومی بدن است. کودکان در کنار والدین از این برنامه ورزش در منزل قطعا استقبال می‌کنند و عامل خوبی برای تشویق کودکان به ورزش خصوصا برنامه تمرین بدنسازی در منزل خواهد بود.

برنامه‌های عمومی تمرین در منزلبرنامه‌ عمومی تمرین در منزل همچنین یک برنامه ورزشی مناسب برای زنان باردار است که به خاطر بارداری، موقعیت حضور در باشگاه و اماکن مختلف را ندارند اما بدن آنها برای تقویت در دوران بارداری نیازمند به حرکات و تمرینات ساده ورزشی است.

برنامه همگانی تمرین در منزلبرنامه‌ تمرینات تناسب اندام در منزل، در بین افراد میانسال و مسن مورد استقبال خوبی قرار گرفته است. افراد در این سن برای جلوگیری از افت عضلانی و سلامت عمومی بدن خود به انجام حرکات ساده ورزشی نیاز ضروری دارند.

برنامه همگانی تمرین در منزلاگر شما هم با وجود علاقه زیاد به ورزش، بنا به هر دلیلی موقعیت یا فرصتی برای حضور در باشگاه را ندارید، به راحتی می‌توانید از این سری برنامه تمرین عمومی در خانه استفاده کنید.

 

برنامه‌ عمومی تمرین در منزل محدودیت سنی ندارد و قطعا تغیرات مثبت را در روحیه و سلامت عمومی بدن خود به وضوح حس خواهید کرد.

نحوه سفارش برنامه عمومی تمرین در منزل

برای دریافت بسته‌های ورزش در منزل در سطوح مختلف نیازی نیست از خانه خارج شوید. برنامه ورزشی به‌صورت انلاین و کاملا رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

شما می‌توانید به راحتی از طریق سایت تن‌ورز و تکمیل فرم انتهای این صفحه نسبت به دریافت لینک برنامه اقدام کنید.

برنامه تمرینات تناسب اندامبعد از نهایی کردن سفارش، برای شما لینک و توضیحات لازم ارسال خواهد شد تا بتوانید به راحتی برنامه تمرینی را روی گوشی خود فعال کنید و هر کجا و هر زمان تمایل داشتید استفاده کنید.

جمع‌بندی

برنامه عمومی تمرین در منزل برای افرادی طراحی شده است که به دنبال سلامت عمومی و تناسب اندام خود هستند و از سطح آمادگی لازم برخوردار نیستند. این برنامه‌ها در 3 سطح طراحی شده‌اند. هر سطح در 3 هفته و برای 2 جلسه برنامه‌ریزی شده است.

از برنامه تمرینات تناسب اندام و سایر برنامه‌های ورزشی خود عقب نمانید. ورزش در منزل در سطح همگانی بسیار ساده است و امیدواریم با برنامه‌ عمومی تمرین در منزل ارایه شده لذت کافی از ورزش کردن را به صورت فردی و حتی با افراد خانواده ببرید.

در صورت تمایل و نیاز به تمرینات استقامتی‌تر که سایر اعضای بدن را نیز درگیر نموده و تنها با استفاده از ابزارهای ساده‌ای مثل طناب، دمبل و . . . قابل انجام می‌باشد می‌توانید به مطالعه انواع برنامه‌های تمرین در منزل، برنامه تمرین در منزل سطح مقدماتی، برنامه تمرین در منزل سطح متوسط یا نیمه‌حرفه‌ای، برنامه تمرین در منزل سطح پیشرفته را نیز مورد استفاده قرار دهید.

در صورت تمایل می‌توانید از سایر برنامه‌های تخصصی تن‌ورز در حوزه بدنسازی و تناسب اندام نیز بهره ببرید:

برنامه اختصاصی بدنسازی زیر نظر مربی

برنامه اختصاصی رژیم غذایی

برنامه اختصاصی مکمل ورزشی

برنامه فشرده بدنسازی بانوان در 6 هفته

برنامه فشرده عضلات سینه در 4 هفته

برنامه فشرده عضلات پا در 4 هفته

برنامه فشرده عضلات شکم و پهلو سیکس پک در 4 هفته

برنامه فشرده افزایش حجم بازو در 4 هفته

برنامه فشرده بدن تابستانی در 4 هفته

برنامه مقدماتی تمرین در منزل  

 برنامه نیمه‌حرفه‌ای تمرین در منزل 

 برنامه پیشرفته تمرین در منزل

برنامه تمرین در محل کار

 

N:1570