معرفی برنامه فرم دهی عضلات بانوان

برنامه فرم دهی عضلات بانوان به صورت تخصصی برای بانوان ورزشکار در راستای فرم دهی عضلات ایشان توسط تیم مربیان تن‌ورز طراحی شده است. این تمرینات مختص به کل عضلات بدن هستند. در نتیجه شما احتیاجی به برنامه تمرین بدنسازی دیگری ندارید. برنامه بهبود فرم عضلات بانوان برای چهار روز در هفته و به مدت یک ماه می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید و ادامه این مطلب را مطالعه بفرمایید.

برنامه تمرینی بهبود فرم عضلات بانوان مناسب چه افرادی است؟

برنامه فرم دهی عضلات بانوان مختص تمام بانوان ورزشکار است که سابقه تمرینی دارند. همچنین برنامه بدنسازی بانوان برای فرم دهی عضلات و چربی سوزی طراحی شده است. اگر به دنبال تناسب‌اندام و در عین حال بهبود فرم عضلانی هستید، این برنامه مناسب شما خواهد بود. لازم به ذکر است که برنامه مختص تمرین در باشگاه می‌باشد.

معرفی برنامه تمرین بهبود فرم عضلات بانوان تن‌ورز

برنامه پیشرفته بدنسازی بانوان شامل چهار برنامه تخصصی IW3، IW2، IW1 و IW4 برای تقویت و فرم دهی عضلات بانوان می‌باشد. این تمرینات با یکدیگر متفاوت بوده و کل عضلات بدن را درگیر می‌کند. به ترتیب در هر برنامه، 8، 9، 7 و 11 حرکت قرار گرفته است. تمرینات مختص چهار روز در هفته هستند.

پیشنهاد می‌کنیم روزهای شنبه، یکشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه را برای این برنامه بهبود فرم عضلات تنظیم نمایید. جهت ریکاوری بهتر عضلات از انجام تمرین در چهار روز پشت هم خودداری نمایید. نباید هیچ‌کدام از حرکات این برنامه آنلاین بدنسازی را جابه‌جا یا حذف کنید. این برنامه تقویت عضلات بانوان تنها به 60 دقیقه زمان در هر جلسه نیاز دارد.

جدول برنامه فرم دهی عضلات بانوان

جهت دریافت برنامه بدنسازی آنلاین فرم انتهای صفحه را کامل و به دقت تکمیل نمایید. پس از آن، امکان دانلود برنامه تمرینی بدنسازی را خواهید داشت.

ورزش برای بانوان در کنار تغذیه و به همراه ریکاوری مناسب، شما را به اهداف تناسب اندامشان می‌رساند. لازم است برنامه رژیم غذایی بانوان ورزشکار سرشار از مواد غذایی غنی و سالم باشد. اگر تمایل به دریافت رژیم غذایی از مربیان تن‌ورز دارید، کلیک کنید.

جمع‌بندی

این برنامه تمرینی تخصصی آنلاین بانوان مختص ورزشکاران با سابقه تمرینی است. شما با این برنامه چربی سوزی و در عین حال بهبود فرم عضلانی را تجربه خواهید کرد. تمرینات تنها به یک ساعت زمان در هر جلسه نیاز دارند. برنامه تمرین بدنسازی برای چهار روز در هفته بوده و کل عضلات بدن را درگیر می‌کند. رژیم غذایی و ریکاوری مناسب را در کنار این تمرینات فراموش نکنید.

در صورت تمایل می‌توانید از سایر برنامه‌های تخصصی تن‌ورز در حوزه بدنسازی و تناسب اندام نیز بهره ببرید:

برنامه تمرین اختصاصی زیر نظر مربی

برنامه رژیم غذایی

برنامه اختصاصی مکمل ورزشی

برنامه فشرده بدنسازی بانوان در 6 هفته

برنامه فشرده عضلات سینه در 4 هفته

برنامه فشرده عضلات پا در 4 هفته

برنامه فشرده عضلات شکم و پهلو سیکس پک در 4 هفته

برنامه فشرده افزایش حجم بازو در 4 هفته

برنامه فشرده بدن تابستانی در 6 هفته

برنامه عمومی ورزش در خانه

برنامه مقدماتی ورزش در خانه

برنامه نیمه حرفه‌ای ورزش در خانه

برنامه حرفه‌ای ورزش در خانه

برنامه ورزش در محل کار

برنامه افزایش حجم باسن

 

 

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...



N:1685