اخبار

ارجمند: با باشگاه های متخلف برخورد می شود

  • رئیس هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان کهگیلویه و بویر احمد گفت: با توجه به برگزاری جلسات متعدد با حوزه تعزیرات حکومتی مقرر گردید باشگاه هایی که خارج از قوانین مصوب فعالیت می کنند پلمب و یا جریمه شوند.

    آیت ارجمند در گفتگو با سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اظهار کرد: طی نشستی که با حوزه تعزیرات حکومتی استان داشتیم، مقرر گردید با باشگاه هایی که مجوز فعالیت ندارند، به فروش مکمل ها می پردازند و هزینه ثبت نام باشگاه ها را در معرض دید قرار نداده اند به شدت برخورد شود.

    رئیس هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان کهگیلویه و بویر احمد ادامه داد: در همین راستا طی هفته گذشته 3 باشگاه بدنسازی و پرورش اندام که فاقد مجوز فعالیت بودند پلمب و باشگاه هایی که خارج از نرخ مصوب، شهریه دریافت می کردند، جریمه شدند.

    وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر باشگاه های بدنسازی و پرورش اندام استان کهگیلویه و بویر احمد در چهار چوب قانون مشغول به فعالیت هستند و حق فروش هیچ گونه مکملی را ندارند.

    ارجمند با اشاره به این موضوع که بر اساس کمیسیون ماده 5 استان، فعالیت بانوان در باشگاه های بدنسازی ممنوع اعلام شد، افزود: در تلاش هستیم طی مکاتباتی که با رئیس فدراسیون و معاون امور ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان داشتیم فضای مناسبی را برای فعالیت بانوان استان فراهم سازیم.

    رئیس هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان کهگیلویه و بویر احمد ادامه داد: به همین منظور در جلسه ای با حضور اعضاء هیات استان، سیده نجمه عبداله پور را به عنوان نائب رئیس بانوان منصوب و معرفی شد.

    آیت ارجمند در خصوص برنامه های آموزشی استان تصریح کرد: در نظر داریم برای اولین بار در سطح استان دوره مربیگری درجه 2 و داوری درجه 3 پرورش اندام برای آقایان برگزار کنیم. همچنین دوره های مربیگری درجه 3 بانوان و آقایان و سمینارهای تغذیه نیز برگزار شود.

    وی در پاسخ به این سوال که آیا کهگیلویه بویر احمد امسال هم میزبان مسابقات داخلی می شود، گفت: برای میزبانی دومین دوره مسابقات قهرمانی کشور فیزیک اعلام آمادگی کرده ایم و با رئیس فدراسیون صحبت های مقدماتی شده است.

    رئیس هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان کهگیلویه و بویر احمد در پایان تصریح کرد: از زمانی که ناصر پورعلی فرد سکان هدایت فدراسیون را در دست گرفته است، فدراسیون جان تازه ای گرفته و در سطح جهانی نیز موفقیت های چشمگیری بدست آمد و جا دارد از تمام زحمات و دلسوزی های وی تشکر و قدرانی کنم.

    منبع: فدراسیون پرورش و اندام

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *