اخبار

مسابقات بهمن‌ماه، چالشی برای فدراسیون بدنسازی

  •  به آغاز رقابت‌های سنتی نیمه دوم سال، دو ماه فرصت باقی است. مسابقاتی که قطعاً تفاوت فاحشی با دو مسابقه قهرمانی کیش و انتخابی تیم ملی خواهد داشت و آن تفاوت فاحش حضور تماشاگران است.

    عبدالمهدی نصیرزاده قطعا به این امر واقف است که هر چه در این دو مسابقه اتفاقات مربوط به اعتراضات داوری رخ داده است، شدت و حدت آن با حضور تماشاگران دو چندان خواهد شد.

    رئیس فدراسیون دو ماه فرصت دارد تا بتواند آرامش را به تشکیلات داوری بازگرداند.

    در حالی که او با نقد به سیستم داوری گذشته تشکیلاتی جدید را راه اندازی کرد در عمل شاهد این بودیم که این سیستم نتوانست کارآمد باشد و در نهایت اعتراضات هم از سوی ورزشکار صورت گرفت و هم در بین داوران نسبت به یکدیگر اختلافات زیادی موج می‌زد که همین امر باعث شد نگاه ورزشکاران و تماشاگران به داوری نگاهی پر از انتقاد شود.

     امروز این بخش از فدراسیون نیاز به یک بازنگری و در ادامه تغییرات اصولی دارد تا هم با قرار گرفتن چهره‌های مقبول بدنسازی دوباره اعتماد به آرای صادره بیشتر شود و هم با تشکیل یک گروه قدرتمند اختلافات درون تشکیلاتی به حداقل برسد.

    باز هم تاکید می‌کنیم این دو ماه باقی مانده فرصت خوبی است برای این‌که تغییرات جدید تا قبل از شروع رقابت‌ها رخ دهد و نقاط ضعف خود را بشناسد. چراکه در غیر این صورت هر اعتراض در مسابقات فقط به ورزشکار محدود نمی‌شود. بلکه شروع اعتراضات گسترده در جمعیت تماشاگران حاضر در سالن خواهد شد.

    منبع: بشیر آنلاین

    در صورت تمایل می‌توانید از برنامه‌های تمرینی تن ورز در حوزه بدنسازی و تناسب اندام نیز بهره ببرید:

    برنامه بدنسازی

    برنامه بدنسازی شکم و پهلو

    برنامه ورزش در خانه


    در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    بازگشت به لیست

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *