اخبار

نصیرزاده: آیین نامه برگزاری سمینارهای اجباری و اختیاری کمیته آموزش تصویب شد

  • مسئول کمیته آموزش فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: کمیته آموزش فدراسیون در راستای یکپارچه سازی آموزش در سراسر کشور اقدام به تدوین آیین نامه جدید برگزاری سمینارهای آموزشی کرده است.

    به گزارش سایت فدارسیون بدنسازی و پرورش اندام، دکتر نصیرزاده ضمن اعلام خبر فوق افزود: براساس این آیین نامه، افرادی که قصد شرکت در کلاس مربیگری درجه 3 پرورش اندام را دارند باید قبل از حضور در کلاس درجه 3 به ترتیب در 3 سمینار آموزشی "آشنایی با تمرینات مقاومتی، آشنایی با مکمل های ورزشی و آنتی دوپینگ و آشنایی با سیستم های تمرینات مقاومتی" حضور بهم رسانند.

    مسئول کمیته آموزش فدراسیون در ادامه گفت: همچنین افرادی که متقاضی شرکت در کلاس مربیگری درجه 2 پرورش اندام هستند، باید در 3 سمینار آموزشی "طراحی سیکل های سالیانه تمرین با وزنه، طراحی برنامه های تغذیه ای در ورزشکاران و سمینار حرکات اصلاحی و رفع ناهنجاری ها به واسطه تمرینات با وزنه شرکت کنند و گواهی نامه شرکت در 3 سمینار را دریافت نمایند.

    وی اظهار کرد: علاقمندانی که تمایل به حضور در کلاس های مربیگری درجه 3 پاورلیفتینگ را دارند، باید به 2 سمینار"ملاحظات در تمرینات حداکثر قدرت و ریکاوری بهینه در ورزشکاران قدرتی" شرکت کنند و افرادی که قصد شرکت در کلاس مربیگری درجه 2 پاورلیفتینگ را دارند باید در دو "سمینار آشنایی با سیستم های افزایش قدرت" و "سمینار آشنایی با آنتی دوپینگ و مواد ممنوع در ورزش های قدرتی" را بگذرانند.

    دکتر نصیرزاده در ادامه ضمن تشکر از رهنمودها و نگاه رییس فدراسیون به مباحث آموزشی افزود: کمیته آموزش در نظر دارد به دلیل کاهش هزینه های برگزار کنندگان دوره های آموزشی در تمام استان های کشور، از افرادی که دارای مدرک کارشناسی ارشد تربیت بدنی و کارت درجه 2 فدراسیون بدنسازی هستند، به عنوان مدرس استفاده کند.

    وی تصریح کرد: این افراد می توانند روزمه و پاورپوینت خود را به آدرس ایمیلreg.coaching@gmail.com ارسال نمایند تا بعد از ممیزه شورای آموزشی فدراسیون و تایید ریاست فدراسیون با استفاده از سرفصل های تدوین شده سمینارها توسط کمیته آموزش به عنوان مدرس معرفی شوند.

    دکتر نصیرزاده در بخشی از سخنان خود عنوان کرد: تمامی گواهی نامه های شرکت در سمینارها توسط فدراسیون صادر و به امضاء ریاست فدراسیون خواهد رسید و در صورتی که سایر ارکان صادر گردد، از نظر این کمیته به عنوان پیش نیاز شرکت در دوره لحاظ نخواهد شد.

    متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر از آیین نامه تدوین شده می توانند به قسمت بخشنامه های در منوی اصلی سایت فدراسیون مراجعه نمایند.

    منبع: فدراسیون پرورش و اندام

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *