News

پیوستن یوسف کریمی به تیم اینفینیتی

  • یوسف کریمی مربی فعال بدنسازی و تیم ملی به تازگی به تیم اینفینیتی ملحق شده است و از این پس با حمایت این تیم فعالیت خواهد کرد.
    او در خصوص مسابقات زمستانه بدنسازی در گفتگو با بشیر گفت:

    تعداد زیادی از شاگردانم آمادگی گرفتن رژیم آماده سازی را داشتند، اما با صحبت‌هایی که داشتیم و بررسی شرایط، برخی آن‌ها را منصرف کردم، به غیر از تعدادی که از نظر مالی شرایط خوبی داشتند و مشکل مالی نداشتند حتی اگر مسابقات به دلیل کرونا برگزار نشود که در این باره با آن‌ها اتمام حجت کردم.

    کریمی در خصوص چالش‌های موجود در برگزاری رقابت‌ها گفت:
    با بزرگان این رشته صحبت کردم تا به گوش سرپرستان فدراسیون برسد که ای کاش تاییده ستاد مبارزه با کرونا را همراه با بخش‌نامه رقابت‌ها منتشر کنند تا ورزشکاران با استرس کمتری رژیم بگیرند. مشکل بعدی زمان کوتاه آماده سازی است.
    چرا که در گذشته سه ماه وقت برای آماده سازی وجود داشت اما الان زمان کوتاهی تا رقابت‌ها داریم و کار برای ورزشکار دشوار می‌شود.

    مورد بعدی این است که من شنیده‌ام امکان دارد که رقابت‌ها در جزیره کیش برگزار شود که این خودش هزینه بالایی را به ورزشکاران تحمیل می‌کند.
    من پیشنهاد دارم تهران را به عنوان میزبان در نظر بگیرند که امکان رفت و آمد برای همه و به هر طریقی فراهم است و اکثر ورزشکاران در تهران یا شهرهای اطراف آشنایی برای اقامت دارند.

     

    منبع: بشیر آنلاین

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    بازگشت به لیست

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *