اخبار

آقاي پورعلي‌فرد، لطفاً دخالت کنيد!

  • آخرين جلسه بازبيني تيم ملي بادي‌کلاسيک اعزامي به مسابقات جهانی به شکل عجیبی برگزار شد و در آن روز 2 نفر در دسته 171ـ سانتی‌متر بادی‌کلاسیک رای مساوی گرفتند (اتفاقی که با توجه به فرد بودن تعداد داوران در پرورش‌اندام غیرمنطقی است) و در نهایت موجب ورود جواد سلطانی به این اردوی جهانی و حذف سید امید موسوی شد. امید موسوی که در این ماه‌ها بارها در رسانه‌های مختلف نام کوچکش به اشتباه «امیر» درج شده، قهرمان چند دوره مسابقات استانی و اهل بوشهر است. او طی تماس تلفنی با دفتر نشریه بشیر اعتراض و انتقاد خود را اینگونه عنوان کرد:
    در رقابت‌های کشوری سال گذشته اصفهان در دسته 171ـ سانتی‌متر نایب قهرمان شدم. از آنجا که بادی‌کلاسیک در رقابت‌های آسیایی جایی نداشت آمادگی خودم را برای رقابت‌های جهانی نگه داشتم. سرانجام 2 ماه پیش قرار شد در اردوی بازبینی آماده باشیم که من با 80 درصد آمادگی آمدم اما متاسفانه اعلام کردند که این اردو برای جوانان و پیشکسوتان است و شما نباید بازبینی شوید. جلسه دوم اردو باز هم با آمادگی کامل آمدم در گروه 4 نفره ما 3 نفر انتخاب شدیم.
    بار سوم باز هم قرار شد با آمادگی کامل بیاییم که در نهایت من و آقای پروانی انتخاب شدیم.
    بعد از آن با من تماس گرفتند که رژیم را قطع کنم چرا که نظر کمیته فنی بیشتر به سوی آقای پروانی است اما با تماسی که با آقای پورعلی‌فرد داشتم گفتند: بیا و از حق خودت دفاع کن.
    با این تماس‌ها متوجه شدم که نباید بیایم ولی به گفته آقای پورعلی‌فرد آمدم. برای بار چهارم باز هم آبگیری و بارگیری کردم وقتی در اردو حاضر شدم دیدم آقایان یارعلی و سلطانی نیز در گروه ما قرار گرفتند و درنهایت پس از یک روز نتایج را در سایت دیدم که به جای من قرار است آقای سلطانی اعزام شود.
    آقای پورعلی‌فرد در این مدت نشان داده که می‌توان از ایشان طلب حق و عدالت داشت من از ایشان چند سوال دارم که امیدوارم به آن پاسخ بدهند:
    1
    ـ من با عبور از کانال و فیلتر مسابقات استانی، کشوری و اردوی بازبینی 6 بار رژیم، آبگیری و بارگیری داشتم. که آقای سلطانی که سال گذشته با قد 5/167 در رقابت‌های آسیایی نتوانست در گروه‌های اصلی بادی‌کلاسیک شرکت کند اما به یک‌باره به بهانه مساوی‌شدن آرای من و آقای پروانی در بازبینی قرار گرفت. آیا این عدالت است؟
    2ـ مگر قرار نبود روز آخر جلسه بازبینی نفرات نهایی انتخاب شوند چرا کمیته فنی رای مساوی داد؟ و چرا همان روز انتخاب نهایی نداشتند؟
    3ـ آقای سلطانی در کدام مسابقه آسیا و در کدام دسته مدال گرفت؟ مگر قرار نبود ایشان در بازی‌های آسیایی شرکت کنند و ما در رقابت‌های جهانی؟

    منبع: بشیر آنلاین

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *