اخبار

اسحاق قویدل: با صد در صد کات به برزیل بروم، طلا مال من است

  • سنگین وزن تیم ملی پرورش اندام اعزامی به رقابتهای جهانی 2014 برزیل می گوید به حریفانش فکر نمی کند، چون اگر با آمادگی و کات صد در صد در مسابقات حاضر شود حقش سکوی اول است.

    اسحاق قویدل در شرایطی خود را مهیای حضور در پیکارهای جهانی IFBB می کند که در گفتگو با سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام تاکید کرد: چون به توانایی های خود ایمان دارم، از همین رو برای کسب خوشرنگ‌ترین مدال به برزیل می روم، مسابقاتی که اولین تجربه من در مسابقات جهانی IFBB است.

    وی افزود: دو سال پیش در مسابقات جهانی تایلند که زیر نظر WBPF برگزار شد، شرکت کردم و به مقام دوم رسیدم و مدال نقره کسب کردم.

    این پرورش اندام کار اهل مازندارن به این سوال که کدام حریف را تهدید اصلی خود می داند، گفت: من معمولاً به حریفانم فکر نمی کنم. اگر با کات صد در صد روی صحنه ظاهر شوم، مدال طلا را دور از دستانم نمی بینم.

    قویدل در مورد وضعیت تیم ملی گفت: فکر می کنم تیمی که به برزیل می رود یکی از بهترین تیم هایی است که در این سال‌ها تشکیل شده و همه بچه‌ها شرایط کسب بهترین مدال را دارند که امیدوارم در آوردگاه جهانی برزیل چنین شود.

    عضو 100+ کیلو گرم تیم ملی پرورش اندام در مورد جلسات بازبینی فنی گفت: خوشحالم که در جلسات بازبینی مورد توجه اعضاء کمیته فنی قرار گرفتم و برای مسابقات جهانی گزینش شدم. حقیقتاً دوست داشتم مهدی سبزواری که از دوستان خوبم است نیز در کنارم بود. اما متأسفانه او در جلسات بازبینی از آمادگی لازم برخوردار نبود.

    قویدل که از سال 1385 و از 19 سالگی از کشتی وارد رشته بدنسازی شد، گفت: من این رشته را زیر نظر مرتضی روشن ضمیر شروع کردم اما دو سال است که زیر نظر علی تبریزی و وحید اکبرزاده برنامه هایم را پی گیری می کنم که جا دارد از همه این عزیزان که در 7 – 8 سال اخیر برایم زحمت کشیده اند تشکر و قدردانی کنم.

    قویدل و حرفهایی از نوع دیگر:

    امروز خوشحالم که در تیمی حضور دارم که علی تبریزی یکی از مربیان آن است. از دوران کودکی همیشه آرزویم بوده که یک روز علی آقا تبریزی را از نزدیک ببینم. او قهرمان اسطوره ای من است.

    مهدی عیاری که قرار است در وزن95 کیلوگرم در مسابقات جهانی شرکت کند، یکی از قهرمانان مورد علاقه ام بوده و هست. وقتی تازه بدنسازی را شروه کردم، عکس های آقا مهدی زینت بخش دیوار اتاقم بود.

    اگر یک ورزشکار گام‌های درستی در ورزش بدنسازی بردارد می تواند به درجه ای از عرفان برسد که به خدا نزدیک‌تر شود.

    قهرمانان بدنسازی به دلیل سختی ها و ریاضت هایی که می کشند مثل کوه مقاوم هستند و همانند قوی ترین جنگجوها برای موفقیت مبارزه می کنند.

    منبع: فدراسیون پرورش و اندام

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *