اخبار

اطلاعیه روابط عمومی فدراسیون بدنسازی در خصوص کلاس آموزشی کولمن در تهران

  • انتشار خبر سفر "رونی کولمن" قهرمان هشت دوره مسابقات مستر المپیا به ایران و برگزاری کلاس و کارگاه آموزشی، واکنش ها و اظهار نظرهای متعدد و متفاوتی را در پی داشته که روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام بر خود لازم می داند توضیحاتی را جهت تنویر افکار عمومی ارائه کند.

    به گزارش سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، سفر کولمن به ایران صرفا توسط یک شرکت خصوصی صورت می گیرد و فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران تنها بر برپایی کلاس ها نظارت خواهد داشت، ضمن اینکه در راستای درآمدسازی که مورد تاکید وزارت ورزش و جوانان است، بخشی از درآمد ناشی از این کلاس به فدراسیون خواهد رسید.

    در خصوص سفر رونی کولمن به ایران کلیه اقدامات قانونی از سوی شرکت کارگزار صورت گرفته و مجوزهای لازم اخذ گردیده است، ضمن اینکه فدراسیون بطور کامل در جریان برنامه سفر و کلاسها و جزء به جزء چگونگی انجام و برگزاری آن قرار گرفته است.

    پیش از این نیز افراد شناخته شده و حرفه ای ورزش پرورش اندام جهان چنین سفرها و کلاس هایی در ایران داشته اند، لذا سفر کولمن موضوع غریب و تازه ای نیست. با احترام به منتقدان دلسوز، بنظر می رسد برخی از اظهارنظرها بیش از آنکه خیرخواهانه باشد، به این دلیل است که برخی ها به موضوع سفر رونی کولمن به چشم یک منبع ناب درآمدزایی نگاه گردیده و از آنجا که در این پروژه نفع مالی نمی برند، ساز ناسازگاری و وجدان بیدار کوک می کنند و سعی دارند با گل آلود کردن آب، دنبال موج سواری باشند.

    نکته مهم اینکه شرکت در کلاسهای رونی کولمن نه اجباری است و نه پیش نیازی برای شرکت در دوره یا کلاس خاص دیگری، لذا تمامی نفراتی که برای شرکت در کلاس یادشده ثبت نام کرده اند با تمایل خود و بدور از هرگونه فشار از سوی هر فرد یا نهادی متقاضی شرکت شده اند.

    چنین کلاس هایی هر ساله در نقاط مختلف جهان از جمله کشورهای حوزه خلیج فارس برگزار شده و بسیاری از ورزشکاران ایران نیز در آن شرکت می کنند، ولی با هزینه های به مراتب بیشتر از آنچه برای کلاس تهران دریافت شده است. بی تردید برگزاری چنین کلاسی در ایران نه تنها هزینه های شرکت کنندگان را به میزان خیلی زیادی کاهش می دهد که از خروج مبالغ زیادی ارز از کشور نیز جلوگیری خواهد کرد.

    منبع: فدراسیون پرورش و اندام

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *