اخبار

اعزامی های مسابقات جهانی بادی کلاسیک و پرورش اندام

  • با برگزاری دومین و آخرین مرحله جلسه بازبینی فنی، ترکیب تیم ملی بادی کلاسیک و پرورش اندام اعزامی به رقابتهای جهانی اسپانیا و برزیل مشخص شد، هر چند در یک دسته قدی در بادی کلاسیک کار گزینش به جلسه بازبینی هفته آینده کشیده شد.

     فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، آخرین جلسه بازبینی فنی روز پنچ شنبه ۱۸ مهر ماه با حضور ناصرپورعلی فرد، رییس فدراسیون در آکادمی فدراسیون واقع در مجموعه ورزشی زیتون برگزار شد و طی آن کمیته فنی فدراسیون ( محمد نصیری، سامان سرابی، امید جبلی، محمد علی عبدالهی، علی تبریزی، محسن شاکری، حمید ملکی و رضا درویش) این نفرات را برای آوردگاه جهانی اسپانیا و برزیل گزینش و معرفی کرد.

    در رشته بادی کلاسیک و در دسته قدی ۱۶۸ سانتی متر روح اله میرنورالهی مسافر جهانی شد. در دسته ۱۷۱ سانتی متر مهدی پروانی و سید امیر موسوی صاحب رای برابر از سوی اعضای کمیته فنی شدند که مقرر گردید با برگزاری یک جلسه دیگر تکلیف این وزن مشخص شود.

    در دسته قدی ۱۷۵ مجبتی ارزشمند، در دسته ۱۸۰ مهدی رانی پور و در دسته به اضفه ۱۸۰ سانتی متر شاهین فریدپور صاحب بیشترین رای کمیته فنی شدند و در لیست اعزامی بادی کلاسیک به مسابقات جهانی مادرید اسپانیا قرار گرفتند.

    هدایت تیم ملی بادی کلاسیک به رقابتهای جهانی را علی نعمتی برعهده دارد و رضا سلطانی مدیر تیم های فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به عنوان سرپرست تیم اعزامی را همراهی خواهد کرد. این مسابقات اواخر آبان ماه برگزار می شود.

    اما در جلسه فنی برای گرینش نفرات اعزامی به جهانی برزیل، کمیته فنی فدراسیون پس از اینکه به این نیجه رسید که در دو وزن منهای ۶۰ و ۶۵ تیم ایران نماینده نداشته باشد، سایر اوزان را اینگونه گزینش کرد:

    وزن منهای ۷۰ کیلو گرم: مهدی حیدری
    وزن منهای ۷۵ کیلو گرم: سجاد نیکنام
    وزن منهای ۸۰ کیلو گرم: بابک اکبرنیا و علی رستمی
    وزن منهای ۸۵ کیلو گرم: هادی چوپان
    وزن منهای ۹۰ کیلو گرم: خلیل اسدی
    وزن منهای ۹۵ کیلو گرم: مهدی عیاری
    وزن منهای ۱۰۰کیلو گرم: رضا نوری آرا
    وزن به اضافه ۱۰۰ کیلو گرم: اسحاق قویدل

    این ۹ برگزیده تیم ملی پرورش اندام با هدایت محمد نصیری، علی تبریزی و وحید اکبرزاده در پیکارهای جهانی به روی صحنه خواهند رفت. مسابقات جهانی بزرگسالان پرورش اندام ۱۸ تا ۲۴ آبان ماه در برزیلیای برزیل و تحت نظر IFBB برگزار می شود.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *