اخبار

اعزام تیم پاورلیفتینگ و پرس سینه ایران به تورنومنت گرجستان (تفلیس 2018)

  • تیم پاورلیفتینگ و پرس سینه ایران جهت حضور در رقابت‌های بین المللی کشور گرجستان، بامداد امروز راهی تفلیس شد. تیمی که مجتبی ملکی رئیس کمیته پاورلیفتینگ فدراسیون و مدیر تیم اعزامی، امید بسیاری به آن داشته و مدعی است که همه آن‌ها مدال خواهند گرفت.

     

     

    مجتبی ملکی رئیس کمیته پاورلفتینگ فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در گفتگو با سایت فدراسیون اظهار کرد: رقابت‌ها از روز سوم تا 10 اسفندماه برگزار خواهد شد و 7 تیم ترکیه، مولداوی، گرجستان، قزاقستان، جمهوری آذربایجان، روسیه و ایران در آن شرکت خواهند داشت. تیم‌های قدرتمندی که در رشته‌های پاورلیفتینگ و پرس سینه حرف‌های بسیاری برای گفتن داشته و دارند.

    رئیس کمیته پاورلیفتینگ فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: در هر دو رشته پاورلیفتینگ و پرس سینه در رقابت‌های بین المللی گرجستان ورزشکار خواهیم داشت. اما تیم کامل نخواهد بود.

    ملکی گفت: در سفر به گرجستان آیت ارجمند رئیس هیات کهگیلویه و بویر احمد و یک نماینده از سوی رئیس هیات کردستان نیز تیم را همراهی خواهند کرد.

    مدیر تیم اعزامی به رقابت‌های بین المللی گرجستان در ادامه گفت: در دو مقطع سنی جوانان و بزرگسالان در مسابقات شرکت خواهیم داشت و مربیگری تیم ما نیز بر عهده حمید نظرخانی خواهد بود.

    ملکی در پایان از حامد فتاحی پور (یزد)، محمد خالص حقیقی (فارس)، ادیب عظیم نیا، محمد رحیمی، جعفر کریمیان (اصفهان)، فتاح رمضانی (بوشهر)، محمدرضا لشکری (گلستان)، حسین بیات، میثم آذرشت، امین کریمی، سعید سرخی، اصغر کوه جلوه، سجاد شاه محمدی(زنجان)، رسول حق پور، عبدالحق مصطفایی، علیرضا مطیع (خراسان رضوی)، علی رستمی(قم)، رضا رشیدی (لرستان) و نوید یزدانی به عنوان ورزشکاران اعزامی به تفلیس گرجستان نام برد.

     

    منبع: هفته نامه بشیر

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    بازگشت به لیست

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *