اخبار

اولین جلسه ستاد برگزاری همایش بین المللی علم و ورزش و مسابقات فیزیک

  • جلسه ستاد برگزاری همایش بین المللی علم و ورزش و نخستین دوره مسابقات فیزیک آزاد قهرمانی کشور، صبح امروز با حضور رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام برگزار شد.

    به گزارش سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، ناصر پورعلی فرد با اشاره به حضور دکتر رافائل، رییس فدراسیون جهانی IFBB و پاول، رییس کمیته داوران این فدراسیون در همایش بین المللی علم و ورزش و مسابقات فیزیک گفت: نظم و انضباط باید مهم ترین مشخصه برگزاری این دو رویداد باشد.

    وی افزود: با توجه به اینکه کشورمان در سال 2015 میزبان سومین دوره مسابقات بین المللی چام ویدر و در سال 2016 میزبان مسابقات جهانی پرورش اندام است، این دو مقام ارشد فدراسیون جهانی، علاوه بر حضور در همایش بین المللی، از امکانات ورزشی کشورمان آشنا می شوند، ضمن اینکه بامقامات ورزش کشورمان نیز دیدار و گفت و گو خواهند داشت.

    رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در ادامه از اعضای ستاد خواست برای برگزاری هر چه بهتر و با شکوه تر این دو رویداد تمام اهتمام خود را بخرج دهند.

    در این جلسه همچنین امید جبلی، رییس ستاد برگزاری مسابقات فیزیک گزارشی از فعالیت های انجام شده را ارائه داد.
    در ادامه جلسه، سید مجتبی هاشمی، دکتر مهدی نصیرزاده، انوشیروان دادگر، مجید احمدی، معین کزازی و سید صادق هاشمی اعضای ستاد نیز ضمن ارائه گزارش ، نقطه نظرات خود را بیان کردند.

    دومین جلسه ستاد برگزاری همایش بین المللی علم و ورزش و نخستین دوره مسابقات فیزیک آزاد قهرمانی کشور قرار است روز چهارشنبه اول بهمن ماه برگزار شود.

    منبع: فدراسیون پرورش و اندام

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    بازگشت به لیست

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *