اخبار

برترین های جام پوما معرفی شدند/ شرافت اورال فیزیک شد

  • اولین دوره مسابقات فیزیک جام پوما با شناخت نفرات برتر دسته های قدی پنجگانه به پایان رسید.

     

    اوورال جام پوما





    به گزارش سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در این دوره از رقابت ها که با حضور چشمگیر تماشاگران و حضور پر شمار شرکت کنندگان همراه بود روز پنجشنبه 6 خرداد ماه به میزبانی تهران در سالن میلاد محل نمایشگاه بین المللی برگزار شد.



    پیش از اینکه رقابت بین ورزشکاران در 5 دسته قدی 172، 175، 178، 181 و +181 سانتیمتر آغاز شود، جلسه توجیهی و فنی داوران با حضور امید جبلی رئیس کمیته داوران فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام برگزار گردید.



    دسته قدی 172 سانتیمتر بیشترین متقاضی را داشت و رقابت بین 49 ورزشکار در این دسته شروع شد که در نهایت سپهر حاجی قربانی موفق شد سکوی قهرمانی را از ان خود کند.



    همچنین در دسته قدی 175 سانتیمتر سیاوش فتاحی، دسته قدی 178 سانتیمتر مهدی شرافت، سید مهراد کامران در دسته قدی چهارم و حمید زیائی در دسته قدی آخر توانستند عنوان قهرمانی نخستین دوره رقابت های فیزیک مردان "جام پوما" را به نام خود ثبت کنند.



    گفتنی است، نفرات اول تا سوم هر دسته وزنی به ترتیب 60، 30 و 20 میلیون ریال دریافت کردند و مهدی شرافت علاوه بر مقام نخست دسته قدی خود، عنوان قهرمان قهرمانان (اوورال) را بدست آورد و 80 میلیون ریال دیگر نیز به وی تعلق گرفت.



    همچنین علاوه بر جوایز نقدی، بسته ورزشی از شرکت "پوما" به برترین ها اهدا شد.



    ناصر پورعلی فرد رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به همراه سایر مسئولین فدراسیون از ابتدا تا انتهای نخستین دوره مسابقات فیزیک "جام پوما" یادواره آزادی خرمشهر حضور داشتند.

     

    منبع: فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *