اخبار

برگزاري مجمع ساليانه هيئت پرورش اندام استان قم

  • مجمع ساليانه هيئت پرورش اندام استان قم امروز با حضور رئيس فدراسيون پرورش اندام و معاونت توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد.

    به گزارش سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، اين مجمع با حضور ناصر پورعلي فرد رئيس فدراسيون بدنسازی و پرورش اندام به عنوان رئيس مجمع و روح‌الله رمضاني معاونت توسعه ورزش و جوانان قم به عنوان نائب رئيس مجمع برگزار شد و طي آن عملکرد يک‌ساله هيئت پرورش اندام قم مورد بررسي و ارزيابي قرار گرفت.

    در اين مجمع ابتدا مجيد تلخابي رئيس هيئت پرورش اندام استان قم گزارشي از تراز مالي هيئت، اقدامات انجام شده براي تقويت زيرساخت‌هاي اين رشته ورزشي و همچنين تهديدها و فرصت‌هاي پيش‌روي رشد و توسعه ورزش پرورش اندام قم ارائه کرد.

    تلخابي نقطه عطف فعاليت هيئت پرورش اندام استان قم را در سال گذشته، برگزاري مسابقات قهرماني استان در سالن 2000نفري شهيد حيدريان قم دانست.

    وي اظهار کرد: برگزاري مسابقات قهرماني استان در سالن 2000نفري شهيد حيدريان قم بعد از گذشت چند سال با حمايت حسن عابدي مدير کل ورزش وجوانان استان به انجام رسيد.

    رئيس هيئت پرورش اندام استان قم علاوه بر تشکر ويژه‌‌ از کادر اجرايي هيئت در برگزار ي مسابقات انجام شده د رسال گذشته اذعان داشت: برگزاري مسابقات در سال جاري طبق تقويم ورزشي ارائه شده از سوي فدراسيون کشورمان خواهد بود.

    تلخابي اعلام کرد: تلاش براي سالم سازي در ورزش پرورش اندام و بدنسازي استان قم يکي از اهداف اين هيئت در سال جاري مي باشد.

    سپس سعيدآمده دبير هيئت پرورش اندام استان قم به ارائه عملکرد اين هيئت ورزشي در بخش‌هاي همگاني، قهرماني، آموزش و … پرداخت و در گزارش خود به مسابقات استاني، اعزام‌ به رقابت‌هاي قهرماني کشور اشاره کرد.

    معاونت ادره کل ورزش و جوانان استان قم ديگر سخنران مجمع ساليانه هيئت پرورش اندام استان قم بود که از عملکرد اين هيئت ورزشي ابراز رضايت کرد و به دليل ساماندهي وضعيت هيئت و توجه به مسائل و برنامه‌هاي فرهنگي که در حاشيه مسابقات و برنامه‌هاي مختلف هيئت به انجام رسيده از مجموعه هيئت پرورش اندام استان قم تشکر و قدرداني به عمل آورد.

    وي در ادامه افزود: اميدواريم درسال جاري نظارت بر باشگاه‌هاي بدنسازي به طور سازماندهي شده و با جديت بيشتري انجام بگيرد ودر امر ارزيابي باشگاه‌‌ها نيز برنامه ريزي لازم انجام بشود تا باشگاه‌هاي برتر شناسايي ومورد تقدير و تشکر قرار بگيرند.

    رمضاني خاطرنشان کرد: براساس ارزيابي‌هاي انجام شده از سوي کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان استان قم، هيئت پرورش اندام و بدنسازي استان قم درجايگاه خوبي د ربين هيئت‌‌هاي ورزشي قرار دارد.

    وي اظهارداشت:اميدواريم براساس تقويم ورزشي ارائه شده توسط کادر اجرايي هيئت در سال جاري شاهد رشد کليه رشته‌هاي زير مجموعه اين هيئت در سال جاري باشيم.

    معاونت توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم در ادامه سخنان خود توجه ويژه هيئت پرورش اندام و بدنسازي استان قم را به امر بيمه ورزشي د رسال گذشته قابل ستايش ارزيابي کرد.

    در انتهاي مجمع چند تن از اعضاي مجمع نيز به بيان نقطه‌نظرات خود پيرامون مشکلات و موانع موجود در راستاي پيشرفت و توسعه ورزش پرورش اندام قم پرداختند، ضمن اينکه از رئيس فدراسيون پرورش اندام خواستار نگاه ويژه به هيئت پرورش اندام قم و اختصاص بودجه و امکانات به اين رشته و هيئت ورزشي شدند.

    در نهايت رئيس فدراسيون پرورش اندام در مجمع ساليانه هيئت پرورش اندام استان قم به ايراد سخن پرداخت و اظهار داشت: مجموعا از عملکرد هيئت پرورش اندام استان قم رضايت داريم زيرا با وجود فراز و نشيب‌هاي فراوان و همچنين موانع و مشکلاتي که بر سر راه وجود داشته‌، اين هيئت موفق عمل کرده است.

    شايان ذکر است رئيس فدراسيون پرورش اندام و بدنسازي کشورمان با استعانت از سخنان مقام معظم رهبري، همدلي و همزباني موجود بين هيئت پرورش اندام و مجموعه کارمندان اداره کل را که مثبت ارزيابي کرده و ابراز اميدواري کردند که درکنار فعاليت‌هاي قهرماني خود به امر ورزش همگاني بيشتر توجه بشود .

    منبع: فدراسیون پرورش و اندام

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    بازگشت به لیست

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *