اخبار

برگزاری نخستین دوره مربی‌گری درجه 2 بانوان

  • زهره مرزوقی نایب رئیس بانوان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اعلام نمود: برای اولین بار کلاس مربی‌گری درجه 2 در رشته بدنسازی و پرورش اندام در ایران توسط فدراسیون برگزار می‌گردد.

    به گزارش سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، زهره مرزوقی نایب رئیس بانوان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اعلام نمود به منظور ارتقاء سطح دانش و تخصص بانوان علاقه‌مند به رشته بدنسازی و پرورش اندام در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۶ کلاس مربی‌گری درجه 2 جهت بانوان علاقه‌مند برای اولین بار در ایران توسط فدراسیون برگزار می گردد.


    بانوان علاقه‌مند جهت شرکت در کلاس مربی‌گری درجه ۲ باید ۷۵ امتیاز سمینار را داشته باشند لازم به ذکر است تاریخ سمینار ۷۵ امتیازی جهت مربیگری درجه 2 باید بعد از دریافت کارت مربیگری درجه 3 تا زمان شرکت در مربیگری درجه 2 باشد.

    زهره مرزوقی اعلام نمود به منظور آماده‌سازی مقدمات کلاس مربی‌گری درجه ۲ برای بانوان ۴ سمینار ۵۰ امتیازی در اسفندماه توسط فدراسیون برگزار می‌کنیم علاقمندان می‌توانند در سمینار‌های پیش بینی شده شرکت نمایند تا در اردیبهشت ‌ماه بتوانند در کلاس مربی‌گری درجه ۲ بدنسازی و پرورش اندام که برای اولین بار در کشور برگزار می‌گردد شرکت نمایند.(جهت مربی‌گری درجه سه،‌ 75امتیاز سمینار لازم است و برای مربی‌گری درجه دو 75 امتیاز سمینار لازم است).

    زهره مرزوقی در پایان اعلام نمود تمام توان خود را به کار می‌گیریم تا بتوانیم سطح علمی و فنی بانوان را ارتقاء دهیم .

     

    منبع: فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *