اخبار

تبریزی: ستاره های موفقی داریم، به نتایج مسترالمپیای روسیه خوش بین هستم

  • مربی تیم ملی اعزامی به شصت و هشتمین دوره مسابقات پرورش اندام جهان 2014 گفت از عملکرد تیم اعزامی راضی هستم و معتقدم اگر همانند مصر، تیم قهرمان این دوره از رقابت ها با دو تیم کامل به روی استیج می رفتیم کسب مقام قهرمانی دور از دسترس نبود.

    به گزارش سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ، علی تبریزی در گفتگو با خبرگزاری برنا با اشاره به نتایج کسب شده توسط ملی پوشان در مسابقات جهانی اظهار داشت: با توجه به اینکه با 9 ورزشکار راهی برزیل شدیم، 8 نفر به فینال راه یافتند و اگر دیگر نماینده کشورمان به دلیل شرایط جسمانی و نامناسب سرماخوردگی شدید از جمع بچه ها کنار نمی رفت قطعا وی نیز راهی فینال مسابقات می‌شد.

    سرمربی تیم ملی بدنسازی و پرورش اندام در ادامه از احتمال مثبت بودن تست دوپینگ ورزشکاران مصری خبرداد و افزود: بعید نمی دانم که نتایج تست دوپینگ مصری ها مثبت باشد که در این صورت با جا به جا شدن رتبه ها به جایگاه نخست که شایسته تیم کشورمان بود دست خواهیم یافت.

    عضو هیات رئیسه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با اشاره به نتایج رقابتهای ساحلی تایلند، افزود: در رقابت‌های بازی کلاسیک چهارمین دوره بازی های آسیایی در پوکت تایلند دو نماینده کشورمان در فینال دسته های قدی 172 و 168 سانتی متر به مصاف حریفان خود رفتند که در پایان به یک مدال طلا و نقره دست یافتند. جواد سلطانی با کسب بالاترین امتیاز عنوان قهرمانی و طلای این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد و سید روح الله میرنورالهی نیز به مدال نقره رسید.

    قهرمان اسبق پرورش اندام جهان در ادامه گفت: با توجه به نژاد و فیزیک بدنی خوبی که در کشورمان داریم تا سال های سال می توانیم از چهره‌های جدید و مدعی به مدال آوری و کسب مقام قهرمانی در رقابت های گوناگون ادامه دهیم.

    تبریزی با اشاره به همین موضوع افزود: کشورمان دارای پتانسیل بدنی خوبی است و در اکثر اوزان با ستاره های سرشناس و موفقی رو به رو هستیم و با توجه به اینکه رقابت های مسترالمپیا مسکو روسیه را پیش رو داریم با شناخت کامل و اطمینانی که از تیم اعزامی دارم مطمئنا از این رقابت نیز مقتدرانه و سربلند باز خواهیم گشت.

    کارشناس خبره فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام همچنین از سفر رافائل رئیس فدراسیون جهانی به ایران خبر داد و گفت: رافائل بهمن ماه به اتفاق یک گروه 4 نفره به ایران می آیند که این موضوع اتفاق خوش آیندی برای جامعه بدنسازی و پرورش اندام محسوب می شود.

    علی تبریزی در پایان خاطر نشان ساخت: با حضور و کسب نتایج قابل توجه در رقابت‌های اخیر نشان دادیم که ایران قدرت بلامنازع آسیا در بدنسازی و پرورش اندام است، ضمن اینکه رئیس فدراسیون جهانی نیز به این موضوع کاملا واقف است و کشورمان را به عنوان یکی از قطب های اصلی بدنسازی آماتوری جهان نام می برد، با حضور وی در ایران و بازدید از زیرساخت ها و امکانات موجود، میزبانی رقابت های جهانی در سال 2016 را خواهیم گرفت و بیش از پیش شاهد افتخارات و اعتلای ورزش بدنسازی و پرورش اندام در کشور خواهیم بود.

    منبع: فدراسیون پرورش و اندام

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *