اخبار

تجليل از مدال آوران هرمزگاني در هفته تربيت بدني

  • رئیس هیأت بدنسازی و پرورش‌اندام هرمزگان گفت: به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش مسابقات قهرمانی پاورلیفتینگ استانی برگزار می شود، ضمن اینکه از مدال‌آوران استان نیز تجلیل به عمل خواهد آمد.
    علی پایدار در گفتگو با سایت فدراسیون افزود: با توجه به فرارسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش در نظر داریم از ورزشکاران مدال‌آور استان تجلیل کنیم. از دیگر برنامه‌های مهم استان که در دستور قرار دارد، برگزاری کلاس‌های آموزشی و کارگاه‌های تخصصی می‌باشد.
    علی پایدار در خصوص نحوه استعدادیابی هرمزگان اظهار کرد: کمیته استعدادیابی هیأت شامل نفرات خبره این رشته می‌باشد و در نظر داریم به کمک این کمیته در دبیرستان‌ها بر اساس شاخص‌های در نظر گرفته شده جوانانی که پتانسیل و استعداد در هر یک از زیر شاخه‌های این رشته را دارند شناسایی کنیم.
    وی در پاسخ به این سوال که پس از کشف استعدادها چه حمایتی از آنها می‌شود گفت: افرادی که در باشگاه‌های بدنسازی و پرورش‌اندام مشغول فعالیت هستند از تخفیف در پرداخت شهریه برخوردار می‌شوند و سایر نفرات مستعد در این رشته را به باشگاها معرفی می‌کنیم.
    پایدار با اشاره به مشکلات مالی افزود: گام‌های بعدی استعدادیابی و پرورش نیروی قهرمانی مستلزم اجرایی شدن برنامه‌های اولیه است و هزینه‌بر است. در حال حاضر ما با کمترین هزینه هیأت را می‌چرخانیم و به قول معروف هزینه‌ها را مدیریت می‌کنیم تا کارمان پیش برود و اهدافمان عملی شود.

    منبع: بشیر آنلاین

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    بازگشت به لیست

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *