اخبار

تجلیل طلائی از مدال آوران پرورش اندام

  • در مراسم تجلیل از قهرمانان ملی که با حضور رییس جمهوری برگزار شد، از 60 مدال آور فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام در میادین قاره‌ای و جهانی تجلیل شد.
    ناصر پورعلی‌فرد، رییس فدراسیون پرورش‌اندام و بدنسازی در گفت‌و‌گو با ایسنا ضمن قدردانی از وزیر ورزش و جوانان و سایر مسئولان این وزارتخانه در برگزاری این مراسم اظهار داشت: جا دارد اینجا از همکاران وزارت ورزش و جوانان که در این زمان اندک توانستند این برنامه را هماهنگ کنم تشکر کنم. این کار بیشتر از آنکه از لحاظ مادی مهم باشد از لحاظ معنوی مهم بود که آقای رییس جمهور آن را انجام دادند.
    وی گفت: جامعه ورزش بدنسازی هم در مجموع 60 مورد کسب مدال داشت که حواله دریافت پاداش ورزشکارانمان اعطا شد و طبق برنامه‌ریزی انجام شده 22 شهریور زمان مراجعه ما به صندوق حمایت از ورزشکاران و قهرمانان است. از برگزاری این مراسم راضی هستم آن هم به خاطر آنکه ورزشکاران ما را هم دیدند. حضور پرورش‌اندام در این مراسم بسیار ارزشمند بود.
    پورعلی‌فرد از اعزام تیم‌های ملی پرورش‌اندام و بادی‌کلاسیک به سه مسابقه پیش‌رو خبر داد و افزود: تیم ملی پرورش‌اندام و بدنسازی با 9 ورزشکار اواسط آبان ماه به مسابقات قهرمانی جهان در برزیل اعزام خواهد شد.  رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام در مورد اعزام تیم ملی بادی‌کلاسیک به مسابقات جهانی اسپانیا هم گفت: این تیم با ترکیب کامل دهه سوم آبان ماه به اسپانیا می‌روند و در صدد هستیم تا بهترین نتیجه‌ ممکن را کسب کنیم.
    وی در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی پرورش‌اندام به بازی‌های ساحلی آسیا در تایلند اعزام خواهد شد؟ گفت: این بازی‌ها آبان ماه در تایلند برگزار خواهد شد تا این لحظه اعزام تیم بادی‌کلاسیک و پرورش‌اندام به این مسابقات قطعی است. تلاش می‌کنیم با ترکیب کامل به این رقابت‌ها برویم و نتیجه‌ خوبی را کسب کنیم تا کاروان ایران جایگاه مناسبی را به دست آورد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    بازگشت به لیست

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *