اخبار

تشریح برنامه های فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام از سوی پورعلی فرد

  • رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با اشاره به حضور رییس فدراسیون جهانی و رییس کمیته داوران جهان در ایران، گفت: نخستین دوره مسابقات فیزیک قهرمانی کشور را به مناسب گرامیداشت دهه فجر با حضور این دو مقام مسئول برگزار خواهیم کرد.

    به گزارش سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، ناصر پورعلی فرد در گفت وگو با ایرنا تصریح کرد: مسابقات فیزیک زیر مجموعه فدراسیون جهانی است و چند سالی است که در برخی کشورهای صاحب سبک برگزار می شود و ما نیز با توجه به علاقمندان متعدد در کشور، وظیفه خود دانستیم تا آنرا راه اندازی کنیم. وی افزود: این مسابقات با چهار فیگور و با پوششی متفاوت نسبت به سایر رقابت های زیر مجموعه برگزار خواهد شد.

    پورعلی فرد با اشاره به اینکه نظارت بر عملکرد داوران این رقابت برعهده رییس کمیته داوران فدراسیون جهانی است، گفت: برای نزدیک شدن سطح قضاوت ها و برگزاری مطلوب از رییس کمیته داوران جهان خواستیم تا انجام کلاس های توجیهی، سمینارها و نظارت بر عملکرد داوران را زیر نظر داشته باشد. این مسابقات روز 17 بهمن ماه تحت عنوان جشنواره دهه فجر در فرهنگسرای بهمن تهران برگزار خواهد شد.

    وی در خصوص حضور رییس اسپانیایی فدراسیون جهانی در ایران نیز توضیح داد: رییس فدراسیون جهانی پرورش اندام در مدت حضور خود در ایران ملاقاتی با مقامات وزارت ورزش و همچنین رییس کمیته ملی المپیک کشورمان خواهد داشت. همچنین بررسی امکانات میزبانی و مذاکره برای تعامل بیشتر از دیگر برنامه های این سفر خواهد بود.

    پورعلی فرد در خصوص میزبانی ایران در مسابقات جهانی گفت: بنابر تصمیم فدراسیون جهانی مسابقات جهانی مردان سال 2016 در ایران برگزار می شود، ضمن اینکه میزبانی سومین دوره مسابقات بین المللی جام ویدر (مهر ماه سال 94) نیز به ایران سپرده شده است.

    وی در خصوص اینکه چرا در سال 2015 با میزبانی کشورمان موافقت نشد، ادامه داد: اسپانیا درخواست میزبانی در هر دو بخش مردان و زنان به صورت همزمان را ارائه کرد و به همین دلیل با درخواست آنان موافقت شد و فدراسیون جهانی نیز با توجهی که به ایران دارد، قبول کرد تا در سال 2016 مسابقات مردان در ایران برگزار شود.

    منبع: فدراسیون پرورش و اندام

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *