اخبار

تفرشیان: مسابقات مچ اندازی قهرمانی باشگاه های کشور برگزار می شود

  • رئیس کمیته مچ اندازی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: مسابقات مچ اندازی قهرمانی باشگاه های کشور انتخابی تیم ملی در تمام اوزان برگزار خواهد شد.

    محمدرضا تفرشیان در گفتگو با سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص فعالیت های این کمیته اظهار کرد: مسابقات مچ اندازی قهرمانی باشگاه های کشور اواخر بهمن یا اوایل اسفند ماه در رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان، پیشکسوتان 40 سال، بیشتر از 50 سال و بیشتر از 60 سال در تهران برگزار می شود. همچنین معلولین نیز در این مسابقه می توانند شرکت کنند.

    وی با اشاره این مطلب که رقابت ها در دو گروه بانوان و آقایان انجام می شود، گفت: هدف از برگزاری این مسابقه مشخص شدن ترکیب تیم ملی جهت اعزام به رقابت های قهرمانی آسیا 2015 (12 لغایت 19 فرودین 1394) می باشد.

    رئیس کمیته مچ اندازی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام افزود: برگزاری کلاس داوری درجه 3 و ارتقاء 3 به 2 در برنامه های کمیته می باشد، ضمن اینکه و اولین دوره مربیگری مچ اندازی درجه 3 در پاییز 1394 را در دستور کار قرار داده ایم.

    تفرشیان ادامه داد: سال آینده ترافیک کاری خواهیم داشت. در تابستان 94 مسابقات قهرمانی جهان- مالزی را پیش رو داریم و 2 ماه قبل از آن رقابت های کشوری انتخابی تیم ملی را برگزار می کنیم.

    وی در پاسخ به این سوال که آیا برنامه تلویزیونی در رابطه با مسابقات مچ اندازی خواهید داشت، افزود: صحبت های اولیه انجام شده است و در حال رایزنی برای پخش برنامه تلویزیونی در خصوص مچ اندازی هستیم.

    محمدرضا تفرشیان در مورد اقبال عمومی نسیت به مچ اندازی ابراز رضایت کرد و گفت: اولین دوره این مسابقات با استقبال 40 نفر روبرو شد، اما دروه های بعد به حدود 400 شرکت کننده فقط در رده بزرگسالان رسید. این نشان دهنده رشد این ورزش در بین جوانان است.

    رئیس کمیته مچ اندازی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در پایان خاطر نشان کرد: نگاه جدی تری در بخش بانوان این رشته داریم تا به طور رسمی فعالیت های این حوزه شروع به کار کند.

    منبع: فدراسیون پرورش و اندام

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    2 دیدگاه در “تفرشیان: مسابقات مچ اندازی قهرمانی باشگاه های کشور برگزار می شود

    1. میسم گفت:

      سلام
      ایا باشگاه یا مکانی در تهران هست که ثبت نام کنند برای مچ اندازی؟بنده هر جارو گشتم چیزی پیدا نکردم اگر میشه راهنمایی کنید

      1. تولید محتوا تن ورز گفت:

        سلام. برخی از باشگاه‌های اختصاصی در تهران وجود دارند که در این زمینه فعالیت می‌کنند. با مراجعه به کمیته مچ اندازی ایران می‌توانید اطلاعات این باشگاه‌ها را داشته باشید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *