اخبار

تيم قم به آفريقا مي رود نه تيم ملي؛ نادمي: فدراسيون هيچ دخالتي در اعزام نماينده قم به مسابقات آفريقاي جنوبي ندارد

  • دبير فدراسيون بدنسازي و پرورش اندام شايعات منتشر شده در فضاي مجازي مبني بر انتخاب اعضاي تيم ملي به رقابت‌هاي آرنولد كلاسيك و حضور در آفريقاي جنوبي را به شدت تكذيب كرد.
     


    به گزارش سایت فدراسيون بدنسازي و پرورش اندام؛ چندي پيش نماينده استان قم درخواست خود را براي حضور ورزشكاران اين استان در مسابقات آزاد آرنولد كلاسيك آفريقاي جنوبي با موافقت اداره كل ورزش و جوانان قم براي انجام اقدام قانوني از سوي فدراسيون به تهران ارسال كرد اما اين موضوع باعث شد شايعاتي مبني بر اعزام تيم ملي ايران به مسابقات توسط فدراسيون در فضاي مجازي منتشر شود كه دبير فدراسيون پس از آگاهي نسبت به آن واكنش نشان داد.

    جلال نادمي با رد شايعه درج شده در فضاي مجازي گفت: تيم اعزامي به مسابقات آرنولد كلاسيك آفريقاي جنوبي تنها نماينده استان قم است و هيچ ارتباطي به تيم ملي ندارد.

    وي ادامه داد: هيات بدنسازي و پرورش اندام استان قم بنا به درخواست خود با موافقت اداره كل ورزش و جوانان اين استان و اطلاع فدراسيون به مسابقات اعزام مي شوند و شايعات به وجود آمده پيرامون حضور تيم ملي ايران در مسابقات بي اساس است.

    وي افزود: مسابقات آرنولد كلاسيك صرفاً يك تورنمنت بين المللي است كه همه ساله به صورت آزاد به ميزباني كشورهاي مختلف برگزار و نماينده كشورها بدون آنكه در قالب تيم ملي قرار گيرند در اين مسابقات مي‌توانند حضور يابند كه تيم قم نيز به عنوان نماينده استان به اين مسابقات اعزام مي شود.

    وي گفت: از ورزشكاران اين رشته پر مخاطب درخواست مي كنم پيش از بازنشر شايعات، اخبار را تنها از طريق وب‌سايت رسمي فدراسيون و رسانه‌هاي معتبر دنبال كنند تا شاهد پخش چنين اخباري در فضاي مجازي نباشيم.

     

    منبع: فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *