اخبار

تیم ملی بادی کلاسیک ایران در راه مسابقات جهانی 2014 اسپانیا

  • نمایندگان ملی پوش تیم بادی کلاسیک کشورمان چهارشنبه تهران را برای حضور در مسابقات جهانی بادی کلاسیک به مقصد مادرید اسپانیا ترک می کنند.

    به گزارش سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، تیم بادی کلاسیک کشورمان بامداد چهارشنبه 19 آذر ماه با ترکیب روح اله میرنورالهی دسته قدی 168، جواد سلطانی و مهدی پروانی دسته قدی 171، مجبتی ارزشمند دسته قدی 175، محمد مهدی رانی پور دسته قدی 180 و شاهین فرید پور دسته قدی 180+ برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان 2014 تهران را به مقصد مادرید اسپانیا ترک می کند.

    روز جمعه 21 آذر ماه آیین وزن کشی رقابت ها انجام می شود و ملی پوشان کشورمان 22 لغایت 23 آذر به مصاف حریفان جهانی خود می روند و این 6 برگزیده تیم ملی بادی کلاسیک کشورمان با هدایت رضا سلطانی، مدیر تیم های ملی فدراسیون و علی نعمتی بر سکوی مسابقات حاضر می شوند.

    رضا سلطانی با اشاره به آمادگی بالای ملی پوشان خاطر نشان کرد: تیم از شرایط روحی و فیزیکی بسیار خوبی برخوردار است و اگر اتفاق نیافتید می توانیم از عنوان قهرمانی که سال گذشته در اتریش بدست آوردیم دفاع کنیم و قهرمانی جهان مجدداً تکرار شود.

    گفتنی است ناصر پورعلی فرد رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام نیز تیم ملی را در این رقابت ها همراهی می کند و امید جبلی داور بین المللی فدراسیون در تیم داوری مسابقات جهانی بادی کلاسیک مادرید اسپانیا حضور دارد.

    منبع: فدراسیون پرورش و اندام

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *