اخبار

جهت حضور در رقابتهای آسیایی 2016؛ ملی پوشان پرورش اندام، بادی کلاسیک و فیزیک دیشب راهی چین شدند

  • دیشب تیم ملی پرورش اندام، بادی کلاسیک و فیزیک کشورمان جهت حضور در پنجاهمین دوره رقابت های آسیایی تهران را به مقصد پکن ترک‌ کرد.









    به گزارش سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، پنجاهمین دوره مسابقات پرورش اندام، بادی کلاسیک و فیزیک قهرمانی 2016 آسیا طی روزهای 29 لغایت 31 اردیبهشت ماه به میزبانی چین در پکن برگزار می شود.



    نمایندگان کشورمان دیشب 28 اردیبهشت ماه ساعت 20 تهران را ترک کرده تا چهارشنبه ساعت 17 عصر در سمینار فنی و داوری و مراسم وزن و قدکشی حضور داشته باشند.



    امیر محمد سلیمانیان در دسته قدی +172 سانتی متر رشته فیزیک و آرمان رضوان گیل کلائی دردسته قدی 168 سانتیمتر، وحید بادپی دردسته قدی 175 سانتیمتر و محسن انتظاری دردسته قدی 180 سانتیمتر رشته بادی کلاسیک نمایندگان حاضر در این اردو هستند که 30 اردیبهشت ماه ساعت 13 تا 16 برای برگزاری رقابتهای مقدماتی به روی صحنه می روند و بلافاصله پس از آن رقابت فینال پیگیری خواهد شد.



    31 اردیبهشت در آخرین روز مسابقات، ورزشکاران پرورش اندام با یکدیگر رقابت می کنند. تیم ملی پرورش اندام با ترکیب 10 نفر از منتخبان کشورمان در رقابت های آسیایی 2016 حضور خواهد داشت.



    اسامی ملی پوشان پرورش اندام ایران به شرح زیر است:

    وزن 60 کیلو گرم: احسان خواجوی

    وزن 70 کیلو گرم: محسن محمودی

    وزن 75 کیلو گرم: مهدی مصطفی لو

    وزن 85 کیلو گرم: مهدی قنواتی

    وزن 90 کیلو گرم: سعید معمر- حمید لکزایی

    وزن 95 کیلو گرم: میثم کشوری

    وزن 100 کیلو گرم: آیت نجدباقری- روح اله میرحسینی

    وزن 100 + کیلو گرم: رمضانعلی قنبرلو



    گفتنی است ناصر پورعلی فرد رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام نیز تیم ملی را در این رقابت ها همراهی می کند و رضا سلطانی مدیر تیم های ملی، وحید اکبرزاده و یوسف کریمی به عنوان مربی در کنار ملی پوشان حاضر هستند.



    شایان ذکر است، حسین عبدی در دسته قدی -172 سانتیمتر فیزیک به دلیل عدم صدور روادید از سوی سفارت چین، محمد انتظاری دسته قدی 180بادی کلاسیک و محمد امانی ورزشکار وزن 80 کیلو گرم پرورش اندام به دلیل مصدومیت و بیماری از همراهی تیم ملی ایران در مسابقات آسیایی 2016 بازماندند.

     

    منبع: فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *