اخبار

جواد سطانی: ترجیح می دهم سال 94 را بدون مسابقه سپری کنم

  • جواد سلطانی، عضو تیم ملی بادی کلاسیک کشورمان در سال 1393 در دو میدان بازیهای ساحلی آسیا و رقابتهای قهرمانی جهان حضور یافت و یک طلا و یک برنز را به اندوخته های قبلی خود اضافه کرد.

    سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در ادامه گپ و گفت آخر سالی، این بار به سراغ قهرمانی رفته که نشان طلای او در المپیک ساحلی قاره کهن، باعث صعود 2 پله ای رنکینگ کاروان ورزشی کشورمان در این بازیها شد.

    * بهترین اتفاقی که در سال 93 برایتان رخ داد، چه بود؟
    مسلماً کسب مدال طلای بازیهای ساحلی آسیا بهترین و شیرین ترین لحظه ای بود که در سال 93 تجربه کردم. بواقع مدال من، اولین طلای بادی کلاسیک ایران بود و این مدال سبب شد رنکینگ کاروان کشورمان از ششم به چهارم این بازیها ارتقاء یابد.

    * مهمترین هدفی که در سال 93 داشتید و نتوانستید به آن برسید، چه بود؟
    می خواستم اوورال جهانی شوم که متاسفانه نشد.

    * آنچه که می خواهید در سال 1394 به آن برسید، چیست؟
    ترجیح می دهم سالی آرام و به دور از هر گونه مسابقه و قهرمانی باشم.

    جواد سلطانی سال 1363 در زاهدان به دنیا آمد و در حال حاضر ساکن مشهد است. سلطانی ورزش را با ژیمناستیک، فوتبال و ورزش های رزمی آغاز کرد. 1378 وارد دنیای بدنسازی و پرورش اندام شد و سال 84 زیر نظر علی تبریزی به صورت حرفه ای این ورزش را ادامه داد.

    اولین قهرمانی خود را سال 85 در سطح کشوری اخذ کرد و سپس سال 87 برای اولین بار به عضویت تیم ملی درآمد. سال 1389 اولین عنوان آسیایی خود را در مسابقات جام پلیس قطر بدست آورد و به مدال برنز بسنده کرد. سلطانی تمام این این سالهای در وزن 70 کیلوگرم در رشته پرورش اندام فعالیت می کرد که بعد از آن با نظر علی تبریزی وارد دنیای بادی کلاسیک شد.

    سال 2012 مدال طلای مسابقات جهانی بادی کلاسیک بلغارستان را بدست آورد و بعد از آن در مسابقات جهانی دسته آزاد اتریش دومین طلای جهانی خود را به افتخاراتش افزود.

    منبع: فدراسیون پرورش و اندام

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *