اخبار

رئیس هیات استان سمنان: برغم مشکلات مالی، عملکرد خوبی داشتیم

  • رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان سمنان با تاکید بر اینکه تا این هیات پایان سالجاری برنامه های زیادی پیش رو دارد، گفت: ما از کف شروع کرده ایم تا به سقف برسیم.

    محمدرضا ابونوری در گفتگو با سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص عملکرد استان سمنان اظهار کرد: این استان موفق شده است عنوان نایب قهرمانی مسابقات پاورلیفتینگ کشور را در رده پیشکسوتان مستر 2 از آن خود کند. 5 سمینار برگزار کردیم و در حال برگزاری یک دوره کلاس مربیگری درجه 3 پرورش اندام هستیم.

    وی ادامه داد: به مناسبت دهه مبارک فجر یک دوره مسابقه پرورش اندام در سطح استان به میزبانی دامغان برگزار می شود و طی آن مراسم تجلیل از عباس عاقلی، مربی تیم ملی جوانان اعزامی به مسابقات جهانی 2014 مکزیک و قهرمان اسبق آسیا و جهان که اهل دامغان است، نیز بعمل خواهد آمد.

    رئیس هیأت پرورش اندام و بدنسازی سمنان گفت: در بخش بانوان، به تازگی نائب رئیس پیشنهادی را معرفی کرده ایم و منتظر جواب نهایی فدراسیون هستیم تا برنامه های مربوط به آموزش و مربیگری بانوان سریعتر آغاز شود.

    وی در خصوص آمادگی تیم سمنان برای حضور در مسابقات پرس سینه رشت اظهار کرد: یک دوره مسابقات پرس سینه قهرمانی استان برگزار شد که در پایان برترین های این رقابت را به عنوان تیم منتخب استان به مسابقات قهرمانی پرس سینه رشت اعزام خواهیم کرد.

    ابونوری در ادامه خاطر نشان کرد: مسابقات پاورلیفتینگ تهران هم به صورت باشگاهی برگزار می شود و طبق دستورالعمل فدراسیون به شهرستان ها اعلام شد که با اخذ معرفی نامه از هیأت استان می توانند مستقیماً وارد مسابقات قهرمانی باشگاه های کشور شوند و به همین دلیل این مسابقات را در سطح استانی برگزار نکردیم، این روند برای اولین بار است که انجام می شود و باعث کاهش هزینه در استان شده است.

    وی در پاسخ به این سوال که برای استعدادیابی در سطح استان چه برنامه ای دارند، عنوان کرد: کمیته استعدادیابی هنوز فعال نشده است. ساختار هیأت با مشکلاتی روبرو است و فعالیت ها را از کف شروع کرده ایم تا به سقف برسیم. در بحث مالی مشکلات فراوانی وجود دارد و انتظار می رود فدراسیون از استان های ضعیفتر که اسپانسر و حامیان مالی ندارند، بیشتر حمایت کند.

    رئیس هیأت پرورش اندام و بدنسازی سمنان در خاتمه اظهار داشت: در بعضی از استان ها کارخانه های سازنده لوازم ورزشی و شرکت های مکمل سازی وجود دارد که قطعاً می توانند حامیان خوبی باشند ولی در سمنان این شرکت ها فعالیت ندارند، بنابراین نیازمند تزریق انرژی اولیه از سوی فدراسیون و اداره تربیت بدنی استان است.

    وی افزود: البته ناگفته نماند کمک هایی از سوی فدراسیون شامل حال ما می شود اما درآمدها به سختی هزبنه های جاری هیات را پوشش می دهد. به هر حال ما هم علاقمندیم میزبانی مسابقات کشوری را برعهده داشته باشیم، اما مشکلات مالی این اجازه را نمی دهد.

    منبع: فدراسیون پرورش و اندام

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *