News

رشته پرورش اندام به عضویت فیزو درآمد.

  • به دنبال رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولین بین‌المللی ایران و فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، رشته پرورش اندام به عضویت فیزو درآمد.
    پیش از این رشته پاورلیفتینگ نیز به عضویت فیزو(فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های دانشگاهی) درآمده بود. به این ترتیب از این پس مدال ورزشکاران پرورش‌اندام و پاورلیفتینگ، همانند مدال ورزشکاران سایر رشته‌های المپیکی که درمسابقات دانشجویی بین‌المللی حضور دارند، ارزیابی و به آن تسهیلات تعلق خواهد گرفت.

     

    این اتفاق برای دوسال پیش است و تشکیلات اسبق فدراسیون بدنسازی گویا تمایلی برای پرداختن به این امتیاز نداشتند و البته شاید اختلافات رییس اسبق بدنسازی با رییس کمیته بدنسازی فدراسیون و پاورلیفتینگ دانشجویی باعث این عدم توجه بود.

    به هر حال سرپرست جدید با تفکرات جدید در راس امور است و به زودی رییس جدید با تفکری متفاوت روی کار خواهد آمد.
    در هر صورت این خبر یک اتفاق خوب و به نفع جامعه بدنسازی است که نباید درگیر اختلافات شود.

    درحالیکه تلاش فدراسیون دانشجویی باعث ایجاد این امکان شده است و این موقعیت می‌تواند تسهیلات آموزشی و مادی را برای بدنسازان ایران درپی داشته باشد ، امیدواریم مدیران به دور از اختلاف نظرها، منافع ورزشکاران را اولویت خود بدانند و از امتیاز رقابت بدنسازان در این رقابت‌ها استفاده کنند.

    اعزام یک تیم از طریق فدراسیون ورزش‌های دانشجویی و البته با هماهنگی فدراسیون بدنسازی، باعث می‌شود هم تعداد بیشتری از بدنسازان امکان رقابت بین المللی را داشته باشند و هم اهمیت بدنسازی در نگاه مسئولان ورزش از یک فدراسیون به دو فدراسیون گسترش یابد.

     

    منبع: بشیر آنلاین

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *