اخبار

رییس کمیته داوران IFBB: جام الماس چند ویژگی خاص داشت

  •  

    رییس کمیته داوران فدراسیون جهانی بدنسازی پاول که در رقابتهای جام الماس کشورهای اسلامی در کیش حضور داشت، از این مسابقات به عنوان رویدادی مهم یاد کرد و گفت: جام الماس چند ویژگی خاص داشت که سازماندهی برگزاری یکی از آنان است.

    به گزارش سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، پاول گفت: ایران ورزشکاران خوبی در این رشته ها دارد که از تعداد شرکت کنندگان در رقابت ها نیز کاملا مشهود است. وی افزود: همچنین مردم جزیره کیش حمایت خاصی از این رقابت ها دارند که برای من قابل توجه بود.

    این داور لهستانی در باره عملکرد داوران ایرانی این دوره از رقابت ها نیز گفت: من از نتایج قضاوت های داوران ایرانی خیلی راضی هستم. کیفیت و کمیت داوری بدنسازی در ایران کم نظیر است.

    رییس کمیته داوران فدراسیون جهانی در مورد واکنش تند یکی از ورزشکاران بادی کلاسیک نسبت به رای داوری، اظهار داشت: اینگونه رفتارها نباید در این ورزش ادامه یابد. کاری زننده بود و باید دیگر ورزشکاران بدانند فدراسیون جهانی این عکس العمل ها را برنمی تابد. این ورزشکار حتما برای مدتی تعلیق خواهد شد اما مدت زمان آن را کمیته انضباطی مشخص خواهد کرد.

    گفتنی است در نخستین دوره مسابقات بین المللی بادی کلاسیک، فیزیک و بدنسازی کشورهای اسلامی جام الماس 200 ورزشکار از ایران و دو کشور ترکیه و عراق حضور داشتند.

    بر اساس صحبت های دکتر رافائل رییس فدراسیون بدنسازی جهان، قرار است این رقابتها از این پس هر ساله تحت عنوان جام الماس خلیج فارس به میزبانی کشورمان برگزار شود.

    منبع: فدارسیون پرورش و اندام

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    بازگشت به لیست

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *