اخبار

زرگری: زمستان پر ترافیکی را پیش رو داریم

  •  

    رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان از برگزاری سمینارها و مسابقات قهرمانی استان به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.

    مهران زرگری در گفتگو با سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص برنامه های پایانی سال 94 اظهار کرد: زمستان پرترافیکی را پش رو داریم، چرا که 3 سمینار آشنایی با قوانین و تکنیک های تمرین مچ اندازی، آشنایی با قوانین فیزیک و روانکاوی مربیان برتر ویژه بانوان به ترتیبت در روزهای 11 و 25 دی ماه و 2 بهمن ماه سال جاری برگزار می شود.

    رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان در ادامه گفت: به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مسابقات قهرمانی تک لیفت بدون لوازم 2 بهمن ماه، پرورش اندام، بادی کلاسیک و فیزیک 16 بهمن ماه، پاورلیفتینگ بدون لوازم 29 بهمن ماه و پرس سینه با لوازم 14 اسفند ماه برگزار خواهد شد.

    وی با اشاره به این موضوع که دی ماه هیات استان نشست و تبادل نظر با مدیران باشگاه ها خواهد داشت خاطر نشان کرد: در حال حاضر 75 سالن بدنسازی و پرورش اندام در سطح استان مشغول فعالیت هستند که به صورت اتفاقی بازدیدهای محسوس یا نامحسوس انجام گرفته است و در صورت مشاهده تخلف تذکر داده شد و اقدامات لازم انجام گردید.

    زرگری به تعامل با فدراسیون و اداره کل وزرش و جوانان استان تاکید کرد و افزود: تنها در سایه تعامل و همدلی می توان از تمامی ظرفیت های موجود در جهت بسط و گسترش این ورزش جذاب استفاده کرد.

    وی در خاتمه از حمایت های رئیس فدراسیون و مساعدت های مادی و معنوی مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان و سایر همکاران هیات استان تقدیر و تشکر کرد.

    منبع: فدراسیون پرورش و اندام

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *