اخبار

زرگری: 1500 بانوی ورزشکار در باشگاه های بدنسازی زنجان فعالیت دارند

  • رئیس هیئت ورزش پرورش اندام و بدنسازی استان زنجان گفت: با هدف فراگیر شدن بیش از پیش این رشته ورزشی نائب رئیس بانوان را منصوب می کنیم.

    به گزارش سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام مهران زرگری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان استقبال قابل توجه بانوان زنجانی از رشته‌های پرورش اندام و بدنسازی اظهار داشت: در حال حاضر 30 باشگاه استان زنجان در زمینه پرورش اندام بانوان فعالیت دارند.

    وی تصریح کرد: در حال حاضر بانوان زنجانی در رشته پرورش اندام فعالیت قابل توجهی دارند و در همین راستا انتخاب نائب رئیس برای این هیئت ضروری به نظر می‌رسد.

    زرگری با اشاره به اینکه انتخاب نایب رئیس و دبیر هیئت بانوان رشته ورزشی پرورش اندام با هدف فراگیر شدن بیش از پیش این رشته ورزشی در استان زنجان انجام می‌شود، افزود: مراسم انتخاب نایب رئیس و دبیر هیئت بانوان رشته ورزشی پرورش اندام استان زنجان جمعه هشتم اسفندماه برگزار می‌شود.

    رئیس هیئت ورزش پرورش اندام و بدنسازی استان زنجان ادامه داد: سکینه نصر و مریم خلفی به ترتیب به عنوان نایب رئیس و دبیر بانوان هیئت ورزش پرورش اندام و بدنسازی استان زنجان انتخاب شده و سعی بر این بوده که از همکاری پیشکسوتان و جوانان به طور همسان استفاده شود.

    وی از برگزاری مراسم معارفه این افراد در روز جمعه 9 صبح در سالن کنفرانس مجموعه ورزشی انقلاب زنجان خبر داد و گفت: هیئت استان زنجان به عنوان چهارمین استان کشور این انتخابات را انجام داده است.

    زرگری با اشاره به اینکه کار با دستگاه در رشته بدنسازی قبلا توسط هیئت‌های همگانی پیگیری و مدیریت می‌‌شد، خاطر نشان کرد: امیدواریم با همکاری و فعالیت نائب رئیس و کادر منسجم در هیئت بدنسازی استان شاهد مدیریت این رشته توسط این هیئت باشیم.

    گفتنی است مراسم معارفه نایب رئیس و دبیر بانوان هیئت ورزش پرورش اندام و بدنسازی استان زنجان با حضور مدیران باشگاه‌ها و مربیان زن باشگاه‌های بدنسازی زنجان برگزار خواهد شد.

    منبع: فدراسیون پرورش و اندام

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    بازگشت به لیست

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *