اخبار

زرگری: 201 مدال و جام قهرمانی حاصل چهار سال تلاش هیات استان زنجان

  • رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان گفت: حاصل تلاش این هیات در چهار سال گذشته 190 مدال و 11 جام قهرمانی در رقابتهای کشوری بود.

    مهران زرگری در گفتگو با سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص فعالیت های هبات در ایام دهه مبارک فجر اظهار کرد: در این ایام مبارک، علاوه بر مسابقات پرورش اندام، پاورلیفتینگ و پرس سینه با لوازم قهرمانی باشگاه های استان، رقابتهای و مسابقه مچ اندازی جهت انتخاب برترین ها به منظور تشکیل تیم های فیزیک و بادی کلاسیک استان نیز برگزار می شود.

    رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام زنجان افزود: در سالهای اخیر نتوانستیم با توجه به پتانسیل موجود در استان پیشرفت خوبی در رشته پرورش اندام داشته باشیم، اما در چهار سال گذشته استان زنجان موفق شد در رشته های پاورلیفتینگ و پرس سینه یک مقام قهرمانی و یک عنوان سومی آسیا، 190 مدال کشوری و 11 کاپ کشوری بدست آورد.

    مهران زرگری در پاسخ به این سوال که برنامه های استان در راستای قهرمان پروری چیست، عنوان کرد: برای رشد، شکوفایی و پویایی این رشته ورزشی برنامه های زیادی را پیش بینی کردیم. برنامه ریزی اصلی مان جذب افراد علاقمند و استعدادیابی در رشته بدنسازی و پرورش اندام است تا خروجی مناسبی داشته باشد. ما می خواهیم پرورش اندام استان زنجان یکی از قطب های پاورلیفتینگ و پرس سینه کشور باشیم.

    رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام زنجان با اشاره به این مطلب که اخلاق ورزشی در این رشته بسیار مهم است و باید رعایت شود، افزود: تعامل سازنده و کارآمد با فدراسیون، اداره کل ورزش و جوانان استان و زیر مجموعه ها حایز اهمیت می باشد و در بحث آموزش باید همگام با علم روز پیش برویم و برگزاری کلاس های آموزشی را در دستور کار خود قرار دادیم.

    مهران زرگری در پاسخ به این سوال که چه راهکاری برای تشویق جوانان به ورزش سالم بدون دوپینگ دارید، خاطر نشان کرد: در این خصوص برنامه های فرهنگی خواهیم داشت. سمینار با موضوعات داروهای، مکمل های غذایی و علم تمرین برگزار می کنیم تا اطلاع رسانی درست و بهینه ای شود.

    رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام زنجان اظهار کرد: نظارت دقیق بر عملکرد باشگاه ها و مربیان از دیگر برنامه های استان است و برای اینکه این نظارت با موفقیت همراه باشد فقط هیأت مسئول نیست و اداره کل ورزش و جوانان هم باید جدی تر این مسئله را بررسی کند.

    منبع: فدراسیون پرورش و اندام

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *