اخبار

زهره مرزوقی: وزارت ورزش و جوانان مجوز فعالیت بانوان در رشته مچ اندازی را صادر کرد

  • نایب رئیس بانوان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اعلام کرد: وزارت ورزش و جوانان مجوز فعالیت بانوان در رشته مچ اندازی در داخلی و برون مرزی را صادر کرد.









    زهره مرزوقی در گفتگو با سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اظهار کرد: بنا به پیشنهاد وی و با توجه به مکاتبات انجام شده از سوی ریاست محترم فدراسیون ناصر پورعلی فرد با معاونت محترم ورزش بانوان سرکار خانم رباب شهریان و تایید ایشان و با توجه به نشستی که به همین منظور با مدیر کل محترم دفتر هماهنگی امور بانوان سرکار خانم کرملو در وزارت ورزش و جوانان صورت گرفت مقرر شد با رعایت قوانین و شرایط اسلامی مجوز فعالیت بانوان در رشته مچ اندازی صادر گردد.



    نایب رئیس بانوان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ضمن تبریک به تمام بانوان علاقمند تصریح کرد: با توجه به پتانسیل و ظرفیت این رشته پر طرفدار و نوع پوشش اسلامی برگزاری مسابقات داخلی و برون مرزی فراهم شده است.



    وی خاطر نشان کرد: به زودی دستور العمل مسابقات مچ اندازی در بخش بانوان و طراحی پوشش ویژه ورزشکاران با رعایت شئونات اسلامی و فرهنگ غنی ایرانی صادر خواهد شد.



    مرزوقی در پایان از معاونت محترم ورزش بانوان سرکار خانم شهریان، مدیر کل محترم دفتر هماهنگی امور بانوان سرکار خانم کرملو و جناب آقای ناصر پورعلی فرد ریاست محترم فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام تقدیر و تشکر کرد و اعلام کرد: بدون شک این اقدام تحولی بزرگ در بخش ورزش بانوان این فدراسیون می باشد.

     

    منبع: فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *