اخبار

سلطانی: مسابقات آسیایی بادی کلاسیک و فیزیک برگزار می شود

  • مدیر سازمان تیمهای ملی فدراسیون بدنسازی از برگزاری اولین دوره مسابقات بادی کلاسیک و فیزیک قهرمانی آسیا در سال 2015 خبر داد و گفت:پیکارهای انتخابی این 2 رشته نیز همزمان با مسابقات گزینشی پرورش اندام سو م و چهارم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

    رضا سلطانی در گفتگو با سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ضمن اعلام مطلب فوق اظهار کرد: کنفدراسیون آسیا اخیرا طی نامه ای به کشورهای عضو اعلام کرد،جهت حضور در رقابتهای قاره ای علاوه بر رشته پرورش اندام،هر کشور می تواند نفرات منتخب خود در رشته های فیزیک و بادی کلاسیک را نیز به این مسابقات اعزام کند.

    وی با اشاره به اینکه مسابقات بادی کلاسیک در 7 دسته قدی 162، 165، 168، 171، 175، 180 و به اضافه180 سانتیمتر برگزار می شود، گفت: اولین دوره مسابقات فیزیک قهرمانی آسیا نیز قرار است در دو دسته قدی منهای 172 و به اضافه 172 سانتیمتر پی گیری شود.

    مدیر سازمان تیم های ملی فدراسیون بدنسازی همچنین از اضافه شدن وزن منهای 95 کیلو گرم به رقابتهای پرورش اندام مسابقات آسیایی خبر داد و گفت: با اضافه شدن این دسته وزنی، رقابتهای آسیایی در یازده وزن منهای 55، 60، 65، 70، 75، 80، 85، 90، 95، 100 و به اضافه 100 کیلو گرم برگزار خواهد شد.

    سلطانی در پاسخ به این سوال که آیا همه مدعیان باید در پیکارهای انتخابی شرکت کنند، گفت: به جز مدال آوران مسابقات قهرمانی آسیا در سریلانکا و قهرمانی جهان در برزیل و نفراتی که در پیکارهای قهرمانی بادی کلاسیک در اسپانیا صاحب نشان شدند، همه مدعیان باید در مسابقات انتخابی که جنبه رقابتهای آزاد کشوری دارند، شرکت کنند.

    وی با اشاره به اینکه لیست نهایی نفرات اعزامی به پیکارهای قاره ای مشخص چه زمانی خواهد شد، گفت: کنفدراسیون آسیا آخرین زمان برای معرفی نفرات را نهم اردیبهشت اعلام کرد، از اینرو جلسه بازبینی منتخبین پیکارهای انتخابی سوم و چهار اردیبهشت ماه و مدال آوران جهانی و قاره ای حداکثر تا ششم اردیبهشت ماه برگزار و تکلیف نفرات اعزامی مشخص خواهد شد.

    مدیر سازمان تیم های ملی فدراسیون بدنسازی در خصوص معرفی مربیان تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در ژاپن گفت: کادر فنی تیم ملی قبل از جلسه بازبینی مشخص خواهد شد.

    سلطانی در خاتمه همچنین گفت: محل برگزاری مسابقات قهرمانی آزاد کشور انتخابی تیم ملی متعاقباً اعلام خواهد شد.

    منبع: فدارسیون پرورش و اندام

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *