اخبار

سمینار علمی تخصصی دوپینگ و آنتی دوپینگ در اصفهان برگزار شد

  •  

    سمينار علمی تخصصی دوپينگ٬ آنتی دوپينگ مکمل ها و تغذيه ورزشی سالم در محل دانشگاه آزاد نجف آباد برگزار شد.

    به گزارش سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، سمينار علمی¬ تخصصی دوپينگ٬ آنتی دوپينگ¬ مکمل ها و تغذيه ورزشی سالم با هدف افزايش سطح آگاهی جامعه ورزشی در مورد تغذيه٬ شناخت مکمل های غذايی٬ آشنايی با مواد ممنوعه نيروزا و عوارض مصرف آن ها در محل دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد با حضور بیش از 400 نفر از مربیان، ورزشکاران و علاقمندان برگزار شد.

    در این سمینار که با حضور دکتر عبدالمهدی نصیرزاده مسئول کمیته آموزش فدراسیون، دکتر عباسعلی گائینی عضو هیات علمی دانشگاه تهران و دکتر حسین یار محمدیان رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام برگزار شد، راهکارهای تغذيه متعادل سالم٬ روش های بهينه سازی تغذيه در ورزش٬ آشنايی با مکمل های غذايی سالم و روش مصرف درست آن ها از جمله مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

    دکتر نصیرزاده در خصوص استقبال از این سمینار اظهار کرد: با توجه به حضور دکتر گائينی و احساس نيازی که در جامعه ورزش به اين موضوع وجود دارد٬ شدیداً مورد استقبال قرار گرفت. ضمن اين که برای اولين بار در کشور است که چنين همايشی به صورت رايگان برگزار شد.

    همچنین دکتر یارمحمدیان افزود: اميد است چنين همايش هايی باعث افزايش سطح آگاهی جامعه ورزشی نسبت به مواد نيروزا و عوارض آنها شود تا ورزشکاران با بهره گيری از علم تغذيه به اهداف ورزشی و قهرمانی خود بپردازند.

    در پايان به شرکت کنندگان گواهی حضور در سمينار اهدا شد.

    منبع: فدراسیون پرورش و اندام

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *