اخبار

علی دایی مهمان ویژه سمینار رونی کلمن در ایران

  • سمینار دو روزه برجسته ترین چهره پرورش اندام جهان درحالی در تهران برگزار خواهد شد که علی دایی به عنوان مهمان ویژه در این سمینار حضور خواهد یافت.

    به گزارش خبرنگار مهر، نشست خبری سمینار پرورش اندام با حضور رونی کلمن در تهران امروز دوشنبه در محل فدراسیون پرورش اندام برگزار شد که طی آن علی نجفی مدیرعامل گروه پرشیا و مسئول برگزاری این سمینار توضیحاتی را ارایه کرد.

    وی با بیان اینکه مشکل اصلی این رشته در ایران دانش رشته پرورش اندام است، گفت: قرار است در این سمینار که طی روزهای سوم و چهارم اردیبهشت ماه در سالن همایش‌های شهید آوینی برگزار شود رونی کلمن قهرمان هشت دوره رقابتهای مستر المپیا درباره تغذیه و تمرین این رشته به صورت علمی صحبت کند. این سمینار در سه کلاس عمومی، تخصصی و بخش بانوان برگزار می‌شود.

    مدیرعامل گروه پرشیا در واکنش به این سوال که رقم یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی ورودی این کلاس با انتقادات زیادی همراه شده است، گفت:ما گزینه های زیادی را در نظر گرفته‌ایم که بالاترین آن یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است. گزینه‌های ۸۵۰، ۶۵۰ و ۵۵۰ هزار تومانی هم در نظر گرفته شده که شرایط پایین‌تری دارد.

    نجفی در پاسخ به این سوال که مهمانان ویژه این سمینار چه کسانی هستند، گفت: ما هم از عرصه ورزش و هنر مهمانان ویژه‌ای را دعوت کرده‌ایم. علی دایی سرشناس‌ترین مهمان ما است که که به همراه هادی ساعی در این سمینار شرکت می‌کند.

    وی در خصوص میزان هزینه های حضور کلمن در ایران عنوان کرد: ما حدود ۱۵۰ هزار دلار برای حضور وی هزینه کرده‌ایم و امیدواریم که این برنامه در آینده نیز ادامه پیدا کند.

    منبع: خبرگزاری مهر

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *