اخبار

عیادت معاون وزیر ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون از بیت اله عباسپور

  •  

    دکتر عبدالحمید احمدی و ناصر پورعلی فرد ظهر امروز (6 مرداد ماه) با حضور در بیمارستان آتیه از بیت الله عباسپور قهرمان پرورش اندام ایران و جهان عیادت کردند.

    به گزارش سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، معاون فرهنگی،آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ظهر امروز (سه شنبه) به بیمارستان آتیه رفتند و ضمن عیادت از بیت اله عباسپور، در جریان روند درمان او قرار گرفتند.

    در این جلسه، دکتر احمدی برای این قهرمان پرورش اندام آرزوی بهبودی کرد و افزود: سلامتی و شفای کامل را از خداوند منان خواهانم و امیدوارم سلامتی خود را بازیابد تا همچنان در خدمت ورزش و جوانان کشور باشد.

    همچنین ناصر پورعلی فرد با ابراز همدردی با خانواده عباسپور عنوان کرد: همواره در کنار بیت اله عباسپور خواهیم بود و برای بهبودی کامل او از هیچ کمکی دریغ نمی کنیم. امیدوارم سلامتی خود را بازیابد تا همچنان در عرصه ورزش حضور داشته باشد.

    بیت اله عباسپور نیز با تأکید بر اینکه حتماً با قدرت برمی گردد از حاشیه سازی ها در خصوص بیماری اش ابراز ناراحتی کرد، گفت: این بیماری ارتباطی به تمرینات سنگین و رژیم های غذایی دوران مسابقاتم ندارد و به واسکولیت که نوعی بیماری نادر است دچار شده ام.

    بیماری واسکولیت به معنای التهاب ورم رگ های خونی است. التهاب رگ ها می تواند باعث ورم دیواره رگ ها و در نتیجه کاهش جریان گردش خون و حتی انسداد رگ ها و عدم خون رسانی به بافت ها و اندام های مختلف بدن شود.

    منبع: فدراسیون پرورش و اندام

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    بازگشت به لیست

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *