اخبار

عیاری: تیم قدرتمند و کاملی داریم، قهرمانی دور از دسترس نیست

  • عضو تیم ملی پرورش اندام اعزامی به رقابتهای جهانی 2014 برزیل می گوید هیچ ورزشکاری نمی تواند پیش بینی کند که در مسابقات پیش رو صاحب چه مدالی خواهد شد، چون در روز وزن کشی یا مسابقه ممکن است اتفاقی برایش بیافتد که فکرش را هم نمی‌کرد. با این حال من برای کسب نشان طلا به برزیل می‌روم.

    مهدی عیاری در گفتگو با سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص میزان آمادگی خود گفت: در حال حاضر به 85 درصد از آمادگی رسیده‌ام و تا آخرین روز تلاش خواهم تا با آمادگی کامل در رقابت ها حاضر شوم.

    وی ادامه داد: برای سومین بار است در مسابقاتی که زیر نظر IFBB برگزار می شود، شرکت می‌کنم و تجربه لازم را از این رقابت‌ها دارم.

    پرورش اندام کار وزن 95 کیلو گرم تیم ملی در خصوص وضعیت ملی پوشان افزود: خوشبختانه تمام ورزشکاران وضعیت خوبی دارند و به نظر من تیم قدرتمند و کاملی داریم و این تیم می‌تواند عنوان قهرمانی جهان در برزیل را کسب کند.

    مهدی عیاری در مورد حریفان اصلی کشورمان و وزن خود اظهار کرد: شناخت دقیقی از حریفان وزن خود ندارم ولی تا جایی که اطلاع دارم خیلی از تیم ها چون در همه اوزان از پتانسیل بالایی برخوردار نیستند با ترکیب کامل در این مسابقات حاضر نمی‌شوند. فکر می کنم رقابت اصلی تیم ایران برای کسب عنوان با تیم ملی مصر است که تیم کامل و نفرات خیلی خوبی را در اختیار دارد و همیشه در رقابتهای جهانی قوی و منسجم ظاهر می‌شود. کویت هم معمولاً تیم خوبی اعزام می‌کند.

    وی در پاسخ به این سوال که آیا توانایی کسب نشان طلا را دارد، گفت: من نمی‌توانم در مورد خودم نظر قاطع بدهم. امروز می‌گویم توانایی کسب مدال طلا را دارم، اما در روز وزن کشی یا مسابقه شرایط و مسئله‌ای پیش آید که نتوانم به نتیجه پیش بینی شده و باب میل برسم، پس با توکل به خدا و تلاش خودم سعی می‌کنم صاحب مدال این رقابت ها شوم.

    عضو تیم ملی پرورش اندام اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان برزیل در خصوص شرایط برگزاری اردوها تصریح کرد: شرایط پرورش اندام با همه رشته های ورزشی متفاوت است. تمرین و رژیم غذایی مان شرایط خاص خودش را دارد. من فکر می کنم اردوهای یک هفته‌ای یا بیشتر در رشته پرورش اندام جواب نمی‌دهد و اردوهای فعلی که به صورت یک روزه برگزار می‌شود بهتر است، چون رژیم غذایی که در اردو در اختیار تیم قرار می‌گیرد ممکن است با مزاج همه سازگار نباشد و همین مسئله روی کیفیت کار بچه ها اثر منفی می‌گذارد.

    منبع: فدراسیون پرورش و اندام

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *