اخبار

فراهانی: جریمه‌های سنگین برای حضور نامناسب ورزشکاران در فضای مجازی

  • رئیس کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: جریمه‌های سنگینی در انتظار ورزشکارانی است که در فضای مجازی مطالب و عکس‌های نامناسب، غیر اخلاقی و غیر واقعی را در صفحه‌های خود انتشار می دهند و باعث تشویش اذهان عمومی می شوند.
     

    اکبر فراهانی در گفتگو با سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص حضور پررنگ و فعال ورزشکاران در فضای مجازی و انتشار خبرهای واقعی و غیر واقعی اظهار کرد: کمیته انضباطی این فدراسیون به صورت جدی فضای مجازی را رصد می کند و در صورت مشاهده هر گونه نوشتاری که عزت، شان، شرافت، شخصیت عمومی فدراسیون، ورزشکار، مربی و داور را زیر سوال ببرد، به شدت برخورد خواهد شد و جریمه‌های سنگینی در پی خواهد داشت.

    وی در ادامه افزود: اگر شخصی اعتراضی دارد و یا موضوعی را قابل بحث و بررسی می داند از طریق راه‌هایی که از قبل تعیین شده است، می‌تواند موضوعات خود را به صورت درست و منطقی به گوش افراد مسئول برساند تا بررسی های لازم انجام شود.

    اکبر فراهانی با تاکید بر این موضوع که افراد از انتشار مطالب غیر واقعی پرهیز کنند، تصریح کرد: مطالب واقعی خود را هم در جاهای درست و با نگارش مناسب انتشار دهند و بیان مطالبی که باعث تضعیف و وهن ورزش بدنسازی و پرورش اندام شود باعث به وجود آمدن مشکلات روحی برای مخاطبان می‌شود که کمیته انضباطی نظارت کامل دارد و پیگیری‌های قانونی را انجام می دهد.

     

    منبع: فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *