اخبار

فرهنگ مهر: مسابقات قهرمانی پاورلیفتینگ بدون لوازم در شیراز برگزار می شود

  •  

    رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان فارس از برگزاری مسابقات پاورلیفتینگ بدون لوازم قهرمانی باشگاه های کشور اسفند ماه سال جاری در شیراز خبر داد.

    محمدعلی فرهنگ مهر در گفتگو با سایت فدارسیون بدنسازی و پرورش اندام ضمن اعلام خبر فوق اظهار کرد: این رقابت ها 12 لغایت 14 اسفند ماه در محل سالن 22 بهمن شهرستان شیراز برگزار می شود.

    رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان فارس با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری مسابقات قهرمانی کشور پاورلیفتینگ بدون لوازم انجام شده است، افزود: تمام استان ها پس از برگزاری مسابقات انتخابی، تیم منتخب استان خود را برای شرکت در این مسابقات معرفی می کنند تا قهرمانان و ورزشکاران سراسر کشور با یکدیگر به رقابت بپردازند.

    وی این میزبانی را اتفاق بسیار خوبی برای استان دانست و تصریح کرد: سال ها پیش فارس قطب پاورلیفتینگ کشور شناخته شده بود اما به دلیل وجود مسائلی این رشته ورزشی به دست فراموشی سپرده شد و امروز پس از یازده سال افتخار این میزبانی به فارس داده شد و جا دارد از آقایان پورعلی فرد و نادمی رئیس و دبیر فدراسیون به دلیل مساعدتشان تقدیر و تشکر کنم.

    فرهنگ مهر در پایان خاطر نشان کرد: 12 اسفند ماه زمان ورود تیم ها است و مهمانسرای 22 بهمن واقع در محل برگزاری مسابقات آماده پذیرایی از مهمانان می باشد و در جهت هر چه بهتر برگزار شدن مسابقات و میزبانی تمام تلاشمان را خواهیم کرد.

    منبع: فدراسیون پرورش و اندام

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *