اخبار

فکری به حال علاقه بدنسازان کنید

  • در باب اهمیت مسابقات NPC برای ورزشکاران ایرانی و تمایل آن‌ها در انتخاب این مسابقات نسبت به تورنمنت‌های دیگر بارها نوشتیم، اما بار دیگر دیروز دیدیم که این تمایل تا چه حد است.

    در حالی که فدراسیون برای تورنمنت‌هایی چون گرجستان و اسپانیا شورای برون مرزی گرفته بود و برای اعزام و گرفتن ویزا از قدرت بالایی برخوردار بود و حتی در یک مسابقه اسپانسر هم هزینه ها را تمام و کمال پرداخت کرد و در مجموع چیزی حدود بیست نفر تحت مدیریت قرار گرفتند، اما از این سو می‌بینیم که برای یک مسابقه NPC در تونس که ورزشکار هزینه شخصی پرداخت می کند و به صورت شخصی و توسط بخش خصوص قرار است اعزام شود.

     

    تیم لاماسیا با شصت و سه ورزشکار و تیم نسیم مکمل با بیست و هفت ورزشکار و در مجموع نود ورزشکار حاضر شدند تا  اعزام به NPC را به  رقابت‌های IFBB ترجیح دهند.

    فدراسیون چنان‌چه قرار است فضایی آزاد را برای ورزشکاران ایجاد کند و نگاهش صرفا به روابط با IFBB نباشد بهتر است فکری به حال NPC نماید.

    همان‌طور که دکتر نصیرزاده در شعارهای تبلیغاتی‌اش از ورزشکاران ایرانی در اولویت اول یاد کرد، توقع می‌رود همچون کشورهای دیگر فضا را برای برگزاری رقابت‌های تمام تشکیلات بدنسازی باز کند، هرچند که قرار باشد این برگزاری‌ها توسط بخش خصوصی انجام شود.

    با نگاهی به دیگر کشورها حتی اسپانیا می‌بینیم که رافائل در کشور خودش هم نتوانست مانع برگزاری رقابت‌های NPC شود اما فشار و تهدید او بر فدراسیون ایران گویا تا این‌جای کار کارساز شده است و بدنسازان ایرانی باید هم‌چنان و به اجبار با خروج ارز در رقابت‌های خارجی شرکت کنند، تازه اگر از سد ویزا عبور کنند.

     

    منبع: بشیر آنلاین

    در صورت تمایل می‌توانید از برنامه‌های تمرینی تن ورز در حوزه بدنسازی و تناسب اندام نیز بهره ببرید:

    برنامه افزایش حجم باسن

    برنامه بدنسازی شکم و پهلو

    برنامه بدنسازی سینه


     

    در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 


     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    بازگشت به لیست

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *