اخبار

ماسکولار فیزیک و اعزام به مسابقات برون مرزی

  • با اضافه شدن ماسکولار فیزیک به جمع دسته بندی‌های رشته فیزیک، از این پس ورزشکاران ماسکولار فیزیک همراه با تیم ملی به مسابقات برون مرزی اعزام می شوند.
     

    به گزارش سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، امید جبلی، رییس کمیته داوران فدراسیون و نایب رییس کمیته داوران فدراسیون جهانی، با اعلام این خبر اظهار کرد: در جلسه‌ای که با آقای پورعلی فرد، رییس فدراسیون بدنسازی ایران داشتیم، مقرر شد تا در آینده ورزشکاران ماسکولار فیزیک نیز همراه با تیم ملی به مسابقات برون مرزی اعزام شوند

    جبلی در ادامه افزود: به زودی و تا پیش از بهمن ماه سال‌جاری، کلاس‌های آموزشی مربوط به رشته فیزیک و ماسکولار فیزیک را برای داوران، مربیان و ورزشکاران برگزار خواهیم کرد تا این عزیزان با قوانین ماسکولار فیزیک آشنا شوند. وی با تاکید بر اینکه این کلاسهای آموزشی را در چهار منطقه کشور برپا خواهیم کرد، گفت: شخصا در این کلاس‌ها حضور دارم و تدریس خواهم کرد.

    گفتنی است دسته ماسکولار فیزیک اخیرا به جمع دسته‌های قدی فیزیک اضافه شده و در مسابقات جهانی در لهستان پیکارهای ماسکولار فیزیک برگزار شد، اما تیم ملی فیزیک ایران در این بخش نماینده‌ای نداشت.

     

    منبع: فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *