اخبار

محسن مسن آبادی قهرمان قویترین مردان مسابقات جام دفاع مقدس شد

  •  

    اولین دوره مسابقات قویترین مردان تحت عنوان جام دفاع مقدس با معرفی نفرات برتر در سنندج به کار خود پایان داد.

    به گزارش سایت فدارسیون بدنسازی و پرورش اندام به نقل از پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان، مسابقات قویترین مردان ایران با هدف ترویج و فرهنگ پهلوانی به مناسبت هفته دفاع مقدس در روز چهارم مهرماه در مجموعه ورزشی آزادی سنندج برگزار گردید.
    این مسابقات به مدت یک روز در دو مرحله مقدماتی و فینال و با انجام شش آیتم پیگیری شد و قویترین مردان شرکت کننده،با اجرای اسکات تعادلی۴۰۰کیلو گرم، غلت لاستیک۴۵۰کیلو گرم ، آیتم سه گانه شامل گوی۱۶۰ ، کنده ۱۳۵ کیلو تکرار ، حمل شاسی چرخ دار۳۲۰ کیلو گرم و کشیدن لاستیک۴۰۰کیلو گرم به رقابت پرداختند.

    اولین دوره مسابقات قویترین مردان جام دفاع مقدس در سنندج زیر نظر فرامرز خودنگاه رییس کمیته قویترین مردان ایران و با حضور کمیته فنی فدراسیون برگزار گردید.

    در پایان این رقابت ها محسن مسن آبادی از مرکزی با 61 امتیاز عنوان نخست این دوره از مسابقات را بدست آورد و بر سکوی اول ایستاد.

    غیاث احمدی از کردستان با 55 امتیاز در جایگاه دوم این رقابت قرار گرفت و جلیل عبداللهی از همدان با 50 امتیاز و ذکریا قاسمی از کردستان با 39 امتیاز به ترتیب عناوین سوم و چهارم را از آن خود کردند.

    کمربند قهرمانی اولین دوره مسابقات قویترین مردان ایران به محسن مسنا بادی از استان مرکزی تعلق گرفت و این ورزشکار نیز به رسم مردانگی کمربند قهرمانی را به غیاث احمدی از کردستان هدیه کرد.

    همچنین لوح قویترین مرد با اخلاق این رقابت ها به میلاد حیدری و ابراهیم قربانی از استان کردستان اهداء شد.

    گفتنی است این رقابت ها با همکاری و همت اداره کل ورزش و جوانان و هیات بدنسازی و پرورش اندام و مسئول کمیته قویترین مردان کردستان ، سپاه بیت المقدس استان ، فرمانداری شهرستان سنندج ، صدا و سیمای مرکز کردستان ، شهرداری سنندج ، شرکت شهرکهای صنعتی ، بنیاد حفظ و آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ، ستاد مبارزه با مواد مخدر و اتاق اصناف برگزار شد.

    منبع: فدراسیون پرورش و اندام

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    بازگشت به لیست

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *