اخبار

مرزوقی: لباس مچ اندازی بانوان طراحی شد/ 5 سهمیه استانی برای متقاضیان داوری

  • نائب رئیس بانوان فدراسیون بدنسازی گفت: اولین دوره کلاس داوری مچ اندازی بانوان اواخر مهر و در هفته تربیت بدنی و ورزش در تهران برگزار می شود

    زهره مرزوقی نایب رئیس بانوان فدراسیون بدنسازی در گفتگو با سایت فدراسیون عملکرد شش ماهه اول سال 95را در بخش بانوان بسیار خوب و مثبت ارزیابی کرد و افزود: در هفته‌های آینده انشاالله خبر‌های خوبی برای مچ اندازی بانوان داریم. وی افزود: به زودی دستورالعمل و بخشنامه راه اندازی و فعالیت بخش مچ اندازی بانوان به استان‌ها اعلام خواهد شد. نایب رئیس بانوان فدراسیون بدنسازی همچنین گفت: کارهای مربوط به طراحی لباس مچ اندازی بانوان جهت مسابقات برون مرزی و داخلی توسط معاونت محترم ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان انجام شده و منتظر تایید وزارت ورزش هستیم.

    مرزوقی در خصوص اولین دوره کلاس داوری مچ اندازی بانوان گفت:با توجه به علاقمندان زیاد این رشته، به استانها سهمیه 5 نفری داده خواهد شد تا آن‌ها بتوانند این رشته را در استان‌های خود آموزش دهند، که قطعا برگزار مسابقات مچ اندازی و … از برنامه های آینده ما است که در وقت مناسب اطلاع رسانی خواهد شد.

    وی در ادامه گفت: به زودی از طریق سایت این فدراسیون علاقمندان به مدرسی بخش بانوان می‌توانند ثبت نام و در آزمونی که به همین منظور برگزار خواهد شد، شرکت کنند تا در صورت قبولی و داشتن شرایط خاصی که اعلام خواهد شد به‌عنوان مدرس فدراسیون در بخش بانوان فعالیت نمایند.

    نایب رئیس بانوان فدراسیون بدنسازی تصریح کرد: بیش از 30 کلاس مربیگری در سطح کشور برگزار کردیم و با سمینارهای متعددی با توجه به درخواست استانها موافقت شد. در هفته گذشته کلاسهای مربیگری و آزمونهای تئوری بانوان در استانهای تهران، کرمانشاه، قزوین، سمنان، کهکیلویه و بویر احمد، خراسان شمالی، شاهرود، سیستان و بلوچستان برگزار شد و تعدادی از استان ها همچنان در حال برگزاری این دوره ها هستند.

    زهره مرزوقی در پایان خاطر نشان کرد: لازم می دانم از مساعدت های ریاست محترم فدراسیون و تمام روسا محترم و نواب رئیس محترم هیئت ها و همچنین تمام همکاران خوب و پر تلاشم که قطعا تلاش و یکدلی این عزیزان حاصل این موفقیت است و هچنین لازم می‌دانم از مطبوعات و رسانه‌های که صادقانه اینجانب را یاری نمودند، قدردانی نمایم.

     

    منبع: فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    بازگشت به لیست

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *