اخبار

مسابقات قهرمانی بادی کلاسیک جهان با رکوردزنی آغاز شد

  • نهمین دوره مسابقات بادی کلاسیک قهرمانی جهان از (شنبه) با برگزاری مبارزات مقدماتی در دهکده ساحلی لانوسیا نزدیک مادرید اسپانیا آغاز شد؛ آن هم در شرایطی که استقبال تیم های شرکت کننده از این رقابتها نسبت به دوره قبل فزونی یافته است.

    به گزارش سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و به نقل از سایت IFBB در مسابقات بادی کلاسیک قهرمانی سال 2014 جهان که بواقع آخرین مسابقات رسمی فدراسیون جهانی در سالجاری ( میلادی) است، 144 ورزشکار بادی کلاسیک از 36 کشور خود را به لانوسیا رساندند، این در حالی است که سال قبل 34 تیم در کارزار جهانی شرکت یافته بودند.

    سایت IFBB با اشاره به اینکه در رقابتهای امسال 15 قهرمان جهان و آرنولد کلاسیک آماتوری حضور دارند، از دسته قدی 168 سانتی متر با 11 شرکت کننده به عنوان خلوت ترین و از دسته قدی بالای 180 با 25 ورزشکار به عنوان شلوغ ترین دسته قدی یاد کرد.

    بر اساس این گزارش، ایران، آرژانتین، اتریش، آذربایجان، برزیل، کانادا، چین، کرواسی، جمهوری چک، دانمارک، اکوادور، مصر، استونی، فنلاند، فرانسه، آلمان، لهستان، ایتالیا، ژاپن، کره جنوبی، لیتوانی، لتونی، مولداوی، نیکاراگوا، هلند، نروژ، یونان، روسیه، رومانی، اسلواکی، افریقای جنوبی، اسپانیا، سوئد، اوکراین و انگلیس 36 کشور شرکت کننده در جام نهم بادی کلاسیک جهان هستند.

    منبع: فدراسیون پرورش و اندام

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *