اخبار

مهران شفق پور: برای میزبانی رقابتهای کشوری آمادگی کامل داریم

  • رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام گیلان از برگزاری مسابقات بادی کلاسیک و پرورش اندام قهرمانی باشگاه های کشور طی روزهای 29 بهمن لغایت اول اسفند ماه خبر داد و گفت: در مراسم افتتاحیه با حضور ناصر پورعلی فرد رئیس فدراسیون و مقامات استانی برگزار می شود.

    مهران شفق پور در گفتگو با سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ضمن اعلام خبر فوق اظهار کرد: مسابقات بادي كلاسيك قهرمانی باشگاههای کشور در 5 دسته قدی 168، 171، 175، 180 و 180+ به میزبانی شهرستان رشت در سالن 6000 نفری سردار جنگل برگزار می شود.

    وی افزود: مسابقات پرورش اندام قهرماني باشگاههای کشور در رده های سنی پیشکسوتان، بزرگسالان و جوانان طبق قوانین IFBB و با حضور داوران بین المللی انجام می شود و پیشکسوتان 40 تا 49 سال در چهار دسته وزنی 70- ، 80- ، 90- و 90+ کیلوگرم، 50 تا 59 سال در دو دسته وزنی 80- و 80+ کیلوگرم و 60 سال به بالا در دسته وزنی آزاد بدون احتساب وزن روی استیج قرار می گیرند.

    رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام گیلان در ادامه گفت: جوانان در اوزان 70- و 70 + كيلوگرم و بزرگسالان در اوزان 10 گانه 55، 60 ،‌65 ،‌ 70 ،‌75 ،‌80 ،‌85 ،90 ، 100 ،100+ كيلوگرم به رقابت می پردازند.

    شفق پور با اشاره به مطلب که خوابگاه و محل اسکان داوران و ورزشکاران آماده است، افزود: آمادگی کامل را برای میزبانی داریم و تلاش می کنیم تا میزبانی درخور و شایسته مهمانان داشته باشیم.

    وی خاطرنشان کرد: طی برگزاری مسابقات قهرمانی بادی کلاسیک و پرورش اندام باشگاه های کشور مراسم تجلیل از بزرگان و پیشکسوتان این رشته نیز بعمل خواهد آمد.

    مهران شفق پور رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام گیلان در پایان گفت: ورود تیم ها 29 بهمن ماه می باشد و اندازه گیری قد و وزن کشی نیز همان روز انجام خواهد شد. همچنین به نفرات برتر ، مدال و حكم قهرماني و به تيم هاي برتر، حكم و كاپ قهرماني اهداء می گردد و بدون احتساب مقام كاپ اخلاق به شايسته ترين تيم اهدا مي شود.

    منبع: فدراسیون پرورش و اندام

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *