اخبار

نتایج بدنسازان ایران در مسابقات ماسل شو دوبی

  • در اولین روز مسابقات دوبی ماسل شو (گلف کلاسیک) که در دوبی برگزار می‌شود، فیزیک‌کاران ایرانی به 2 مدال طلا و 2 نقره رسیدند و از همه مهم‌تر، عنوان اورالی این رشته به عرفان غلامی رسید تا به عنوان بهترین فیزیک کار این مسابقات معرفی شود.

     

     

    در این رقابت‌ها و در دسته 170 سانتی متر فیزیک، سجاد رحیمی به مدال نقره رسید. در این دسته که 33 ورزشکار روی استیج رفتند مهرداد رجبی و مجید قاسم تبار دیگر فیزیک کاران ایرانی بودند که به فینال نرسیدند.

    در دسته 174 سانتی متر، عرفان غلامی روز درخشانی را سپری کرد و پس از این‌که در این دسته قدی به مدال طلا رسید، در رقابت اورالی نیز به مقام قهرمان قهرمانان گلف کلاسیک دوبی دست یافت. در این دسته نوید صابری از ایران ششم شد و مجتبی ملاثانی و محمد سرحدی به فینال راه نیافتند. در دسته 174 سانتی متر، 24 نفر شرکت کرده بودند.

    در دسته 178 سانتی متر هم بدنسازان ایرانی بی مدال نماندند و این بار محمدرضا بهلولی به مدال نقره رسید. محمد حسین حسن نیز به مقام پنجم رسید. سیدحامد موسوی، فرشاد برزگر، امیرمحمد بیگلو و کامیار معینی دیگر بدنسازان ایرانی در این دسته بودند که در این رقابت 31 نفره به فینال نرسیدند.

    در دسته 182 سانتی متر، احسان رمضانی ششم و محمدرضا زارع هشتم شدند. در این دسته 30 نفر روی استیج رفتند و شاهین کمالی، علیرضا محمدی و ارشیا پاکتچیان دیگر ایرانیانی بودند که به فینال نرسیدند.

    و بالاخره در دسته 182+ سانتی متر، دومین طلای بدنسازان ایرانی به دست آمد و حمیدرضا رضوانی توانست در رقابت با 20 حریفش به مدال طلای این دسته برسد. در این دسته حسین گیلوایی نژاد در رقابتی نزدیک با رضوانی به مدال نقره رسید. سیدضیا الدین موسوی، علیرضا احمدعلی و مصطفی جودکی دیگر بدنسازان ایرانی در این دسته بودند.

    در رقابت اورالی فیزیک، همانطور که گفته شد عرفان غلامی بالاتر از حریفان ایستاد و حمیدرضا رضوانی نیز دوم شد.

    در رشته فیزیک ماسکولار هم بهنام شیرازی در پایان یک رقابت 28 نفره هفتم شد و در رده سنی جوانان فیزیک هم کیاوش کاتبی به مقام هفتم رسید.

    در بخش مسابقات پرورش اندام ماسل شو (گلف کلاسیک) بدنسازان ایرانی ۳ مدال طلا در رشته پرورش اندام کسب کردند.

    هادی محمدی٬ حمید لکزایی و وحید بهارلو سه مرد طلایی این رقابت‌ها بودند که در رقابت اورالی٬ بهارلو بالاتر از همه ایستاد.

    دیروز همچنین یاسین امانی پور به مدال نقره رسید و داود ملاح در ۹۰ کیلو سوم شد.

    همچنین در رده سنی پیشکسوتان علی اسداللهی به مدال برنز دست یافت و مهرداد احمدی چهارم شد.

     

    منبع: هفته نامه بشیر

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *