اخبار

نتایج مسابقات جایزه بزرگ چین

  • مسابقات جایزه بزرگ چین برگزار شد و نتایج بدنسازان ایرانی در این رقابت‌ها و جوایز دریافتی آن‌ها به نقل از علی عسکری مدیر تیم اعزامی به شرح زیر است:

     مرتضی مشایخ در پرورش اندام قهرمان و اورال شد و حدود هفتاد میلیون تومان جایزه نقدی دریافت کرد. حسین هادیان نیز در این بخش و پس از کسب قهرمانی، در جایگاه دوم اورالی پرورش اندام ایستاد و حدود سی و پنج میلیون تومان جایزه گرفت. یاسین امانی پور نیز در رقابت اورالی در جایگاه سوم ایستاد. جایزه او در حدود هجده میلیون تومان بود. مصطفی سیدی دیگر بدنساز ایرانی بود که هم در فیتنس و هم در فیزیک شرکت کرد و قهرمان شد که در مجموع سی و پنج میلیون تومان جایزه گرفت.

    لازم به ذکر است مصطفی سیدی و مرتضی مشایخ با اسپانسری تیم ناک ایران به این رقابت‌ها اعزام شده بودند.

     مسابقات جایزه بزرگ بدنسازی در تقویم مسابقات اکثر فدراسیون‌ها جای دارند. جوایز وسوسه‌انگیز باعث می‌شود که ورزشکاران زیادی در این رقابت‌ها شرکت کنند.

     فدراسیون آماتوری ناک و تورنمنت‌های آی.اف.بی.بی در یک سال گذشته از آیتم جایزه نقدی بسیار استفاده کرده‌اند. اما مسابقات افن.پی.سی در بخش آماتوری هنوز تصمیم خاصی در این رابطه ندارد و کارت حرفه ای این فدراسیون هنوز اعتبار و انگیزه بالایی بین بدنسازان دارد.

    چنانچه تقویم مسابقات این فدراسیون‌ها را کنار هم بگذارید، می‌توانید تاریخ‌هایی را در طی سال پیدا کنید که همزمانی مناسبی داشته باشند. بدین شکل که در آن تاریخ بتوانید در چند تورنمنت  آن هم با چند هدف شرکت کنید. اهدافی مثل قهرمانی ملی، قهرمانی و دریافت کارت حرفه ای و قهرمانی و دریافت جوایز دلاری…..

     

    منبع: بشیر آنلاین

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *