اخبار

نصیری: بازبینی فنی جهت گزینش تیم ملی تنها در یک جلسه خواهد بود

  • نایب رییس و عضو کمیته فنی فداسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: پس از برگزاری پیکارهای انتخابی و متعاقب آن بازبینی توسط کمیته فنی فدراسیون، ترکیب نهایی تیم های اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا مشخص خواهد شد.

    محمد نصیری در گفتگو با سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: در رقابتهای انتخابی که طی روزهای سوم و چهارم اردیبهشت در سالن کارگران مجموعه ورزشی شهید معتمدی برگزار می شود، نفرات اول هر وزن و هر دسته قدی مستقیماً به جلسه بازبینی دعوت می شوند، اما این احتمال هم وجود دارد که در برخی دسته ها از بین نفرات دوم تا ششم بنا به تشخیص کمیته فنی نفراتی به جلسه بازبینی فراخوانده شوند.

    نایب رییس فدراسیون بدنسازی گزینش نهایی نفرات اعزامی به پیکارهای آسیایی 2015 ژاپن تنها در یک جلسه صورت می گیرد که آن جلسه هم روز چهارشنبه نهم اردیبهشت ماه خواهد بود.

    عضو کمیته فنی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام همچنین در خصوص مدال آوران رقابتهای آسیایی و جهانی که از حضور در مسابقات انتخابی معاف شده اند، گفت: این نفرات باید با در دست داشتن مدارک مورد نیاز (اصل پاسپورت، اصل شناسنامه و کارت پایان خدمت و در صورت اشتغال به تحصیل ، اصل معرفی نامه و چهار قطعه عکس 4*3 ساعت هشت و سی دقیقه دوم اردیبهشت ماه در مجموعه ورزشی زیتون حاضر باشند.

    وی در مورد زمان برگزاری مسابقات انتخابی گفت: مسابقات فیزیک و بادی کلاسیک راس ساعت 10 صبح روز پنج شنبه سوم اردیبهشت و مسابقات پرورش اندام نیز در همین ساعت روز جمعه چهارم اردیبهشت در سالن کارگران آغاز می شود. نصیری افزود: وزن و قد کشی از شرکت کنندگان در این مسابقات نیز از ساعت 12 روز چهارشنبه دوم اردیبهشت ماه انجام می شود.

    نایب رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام همچنین در بخش دیگری از حرفهای خود در خصوص سمینار بین المللی رونی کلمن، قهرمان هشت دوره مستر المپیا گفت: این سمینار توسط یک شرکت خصوصی و با نظارت فدراسیون انجام می شود که طی موافقت بعمل آمده با گروه پرشیا قرار شد تا روسای هیاتهای استانهایی که تمایل به حضور در این سمینار را دارند، بدون پرداخت هیچ وجه ای و به عنوان میهمانان ویژه دراین سمینار حضور بهم رسانند.

    منبع: فدراسیون پرورش و اندام

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *